המלך של סין: ערן זהבי משגע את הליגה והמשפחה מפרגנת

ערן זהבי ושי זהבי
ערן זהבי ושי זהבי | צילום: אינסטגרם

קפטן נבחרת ישראל וקשר גוואנגז'ו RF מנפץ שיאים ללא הפסקה. רגע לפני חגיגות ה-30, הכוכב כבש רביעייה והקרובים אליו קפצו לפרגן. לירון שרון עושה פיו פיו

(גודל טקסט)
 על חגיגות יום ההולדת ה-30 של ערן זהבי שיחולו מחר, ב-25 ביולי נספר לכם בפירוט אבל עד אז אנחנו עוד לא מצליחים להירגע מהסיפתח שחתום עליו מכונת הפיו פיו. בכל פעם שנראה כי זהבי לא יכול לשבור יותר שיאים, מגיע משחק נוסף בליגה הסינית ומוכיח אחרת אחרי שכבש אתמול ארבעה שערים ב-2:6 של גוואנגז'ו ר.פ על ינביאן במחזור ה-18 בליגה.



 

מה נותר לומר חוץ מוואו? זה היה שערו ה-18 בליגה של זהבי במספר הופעות זהה. בנוסף יש לו שלושה שערים בגביע הסיני בשלוש הופעות ובסך הכל מתהדר EZ7 ב-21 שערים ב-21 הופעות מאז חודש מרץ, אז התחילה העונה בליגה הסינית.


ערן זהבי עם פיו פיו
רביעייה נוספת בקריירה לזהבי. 


דרך מושלמת לחגוג את החלפת הקידומת מחר מה גם שאמו האהובה של זהבי נמצאת איתו בכל החגיגה הזאת ואמש (ראשון) בתום המשחק נחתו בהונג קונג גם אחיו אבי מלווה בפמליה של עוד חמישה חברים. 


 

A post shared by Avi Zahavi (@avi_zahavi) on



 

אגב, קפטן נבחרת ישראל נתן את כל הקרדיט לאמא "שהביאה איתה את המזל" וגם כמובן החמיא לאשתו היפה שי. מעניין איזה הפתעות מתכננת לו היפייפיה שלו, אנחנו נעדכן מחר כמובן. בינתיים מעבר למחמאות מהתקשורת הסינית והישראלית כאחד, שחקני ליגת העל לא חסכו במחמאות.




ערן זהבי ואמו
ערן זהבי עם אמו. צילום: אינסטגרם



מאור בוזגלו לדוגמא כתב: "הכי גדול שהיה פה". בן רייכרט בתגובה לתצוגה של זהבי: "פשוט גאון". מלך השערים של הליגה בן שהר כתב: "מדהים אתה פשוט מכונה שערים" ועידן ורד סיכם: "מפלצת". 




ערן זהבי חוגג עם שיערן זהבי חוגג עם שי. צילום: אינסטגרם




הנשים הבולטות בחייוהנשים החשובות בחייו. צילום: אינסטגרם




הפמלייה של ערן זהבי ואחיוהפמלייה של ערן זהבי ואחיו. צילום: אינסטגרם
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי