סיפור אהבה נרקם בחדרי ההלבשה של הפועל באר שבע

דור אלו ומיכאל אוחנה
דור אלו ומיכאל אוחנה | צילום: אינסטגרם

שני הצעירים המוכשרים של האלופה, מיכאל אוחנה ודור אלו, התחברו בצורה נפלאה והקשר בין השניים פורח. מי זו 'מאי הקטנה' ואיך היא קשורה לכל זה? לירון שרון עושה סדר

(גודל טקסט)
האלופה הישראלית הפועל באר שבע, עלתה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות וכעת היא רחוקה שני משחקים בלבד מהופעה היסטורית בשלב הבתים של המפעל הכי יוקרתי ביבשת. השמחה בדרום גדולה בעוד האדומים כבר מתכוננים למפגש הערב (ראשון) מול בית"ר ירושלים במסגרת הסיבוב השני של גביע הטוטו ובהמשך השבוע תתמודד מול בני יהודה במשחק "אלוף האלופים". 


 



צמד חמד
אוחנה ואלו. צילום: אינסטגרם



בזמן שהקבוצה פורחת ומשגשגת בכל הזירות, כך גם האנרגיות בחדר ההלבשה מאוד חיוביות בזכות שני היהלומים הצעירים של האדומים, מיכאל אוחנה שהגיע בקול תרועה ממ.ס. אשדוד בעונה שעברה, והרכש החדש ממכבי פ"ת, דור אלו. החיבור בין השניים היה מידי ומעבר לשיתוף הפעולה המקצועי נראה כי מין מצא את מינו ומדד הצחוקים מאחורי הקלעים עלה למימדים גבוהים מתמיד.


 

דור אלו ומיכאל אוחנה
מאי הקטנה בהופעה? צילום: אינסטגרם


 

אלו הדביק את הכינוי "מאי הקטנה" לאוחנה ואילו האשדודי לשעבר קורא לו "נאווריקו". נשמח מאוד לדעת מה פירוש הכינוי למרות שלפי הסרטונים היומיומיים באינסטגרם נראה כי הוא מתכוון "לאוכל חינם". אלפי העוקבים של השניים נהנים מסרטונים שטותיים ובעיקר סרטוני מתיחות, והמדור מוכרח לציין שהוא נקרע מצחוק כבר יותר מפעם אחת. הצעד הבא: אוחנה משדך לאלו את אחת החברות של בת הזוג ההורסת שלו, הדר די זהב. לתשומת ליבך מיכאל. 



משתעשעים

כייף בחדר ההלבשה. צילום: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי