הכירו את החברה הלוהטת של רכש מכבי תל אביב

טינו סוון סושיץ׳ ובת זוגו
טינו סוון סושיץ' ובת זוגו | צילום: אינסטגרם

הצהובים החתימו השבוע את טינו סוון סושיץ' אבל הוא לא מגיע לבד. הבוסני בן ה-25 מתחזק זוגיות עם סטודנטית יפהיפייה שמגיעה לארץ הקודש ותעלה את מד היופי בעיר הגדולה

(גודל טקסט)
 בזמן שמכבי תל אביב מחכה להגעתו של אלירן עטר, הצהובים הספיקו להחתים רק לפני יומיים את הבוסני המוכשר טינו סוון סושיץ' שיחזק את הקישור הצהוב. הכדורגלן שגדל בבלגיה ונחשב בעבר לאחד מהכישרונות הכי גדולים בבלגיה, שחקן גבוה ויצירתי בחלק הקדמי בדיוק כמו שג'ורדי אוהב. 




החברה הפצצה של רכש מכבי תל אביב
רכש נדיר למכבי תל אביב. צילום: אינסטגרם




הבוסני מגיע ממשפחה שכדורגל זורם לה בוורידים, אביו הינו שחקן עבר ודוד שלו הוא מאמן נבחרת בוסניה. אם השם שלו מוכר לכם, זה כי בשנה שעברה ראינו אותו מבשל שני שערים בדיוק בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית בהיידוק ספליט מול מכבי ת"א ואף כבש בפנדלים. לארץ הקודש, בן ה-25 לא הגיע לבד, אלא עם הצמודה שלו, גלניס ג'נקוב. 




שוחים ביחד
מבלים ביחד לאורך כל הזמן. צילום: אינסטגרם



 

הבלונדינית היפה שצמודה לרכש הצהוב, מגיעה מהעיר ספליט שבקרואטיה ומלווה אותו כבר למעלה משנתיים. איך הם לא נשואים עדיין? אולי בעקבות הסיבה שהיא עדיין סטודנטית למשפטים. מה שכן, היא בטוח שמחה להגיע לישראל אחרי שהמדור שמע שהיא ממש אוהבת לשחות עם דולפינים.




שוחה עם דולפינים
מאוהבת בדולפינים, בקרוב באילת? צילום: אינסטגרם




כנראה שהחופשה הראשונה שלהם יחד תהיה בריף הדולפינים באילת, שזה אחלה מקום להצעת נישואין אם סושיץ' רוצה להיות ממש מקורי. בינתיים, בטוחים שגם בחופים של תל אביב היא תתאהב. 




בת הזוג של סושיץלוהטת באדום. צילום: אינסטגרם




בת הזוג של סושיץ'מגיעה עכשיו לתל אביב. צילום: אינסטגרם


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי