ערן זהבי לאייל גולן: "מסי של המוסיקה"

ערן זהבי וטל בן חיים
ערן זהבי וטל בן חיים | צילום: אינסטגרם

קפטן הנבחרת וטל בן חיים ניצלו את הזמן הפנוי לפני המשחק מול מקדוניה והגיעו להופעה של זמר העשור. הפרטים המלאים והתמונות בפנים

(גודל טקסט)

ערן זהבי וטל בן חיים נפרדו כבר לפני כשנה וחצי כשהראשון עבר לסין, אך השניים נשארו חברים קרובים. האימונים לקראת צמד משחקי נבחרת ישראל מול מקדוניה ואיטליה הפגישו בין השניים שמצאו זמן לבלות מחוץ לנבחרת של אלישע לוי. אמש (רביעי) הכוכבים הישראלים בליווי שי וליאן עלו צפונה אל עבר אמפי פארק קיסריה להופעה של הבעלים של הפועל מרמורק ובמקרה גם זמר העשור, אייל גולן.


ערן זהבי מפרגן לאייל גולן

במסגרת סיבוב ההופעות החדש של גולן "לא פשוט להיות פשוט" המון סלבס עולים לרגל ומגיעים לערב של מוסיקה מזרחית משובחת, אבל לא כל יום שני הכוכבים הגדולים של הכדורגל הישראלי יושבים בשורה הראשונה ושרים במלוא גרונם. השחקנים הכתירו פה אחד את גולן בתואר הכי מחמיא שיש: "מסי של המוסיקה" כשתוך כדי המופע הזמר גם שיתף אותם כשנתן להם להצטרף אליו בשיר "מלכת היופי שלי".

אפרופו מלכות יופי, גם שי וליאן סובלות מהמרחק הרב כשהן נאלצות לחיות רחוק מאוד אחת מהשנייה. למי שלא יודע השתיים חברות קרובות ובילו בלא מעט חופשות משפחתיות יחד. רק לפני מספר חודשים, עוד לפני החתימה של בן חיים בספרטה פראג, קפצה ליאני לבקר את החברה הקרובה מימי מכבי תל אביב בסין הרחוקה.


שוב ביחד. ליאן בן חיים ושי זהבי

שוקל הסבה מקצועית? ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי