נציגות רשמית בברצלונה: קורל סימנוביץ' אמרה לסרג'י רוברטו כן!

חכמה בשמש. קורל סימנוביץ'
חכמה בשמש. קורל סימנוביץ' | צילום: אינסטגרם

אחרי ארבע שנים של זוגיות, הישראלית ושחקן בארסה התארסו. הציטוטים, הלוקיישן, התמונות והפרטים המלאים בפנים. מזל טוב!

(גודל טקסט)
אחרי זוגיות של קרוב לארבע שנים, היא אמרה כן. הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו, שחקן ברצלונה, התארסו בשעה טובה! הספרדי העלה היום (שישי) לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של השניים תחת הכיתוב: "מלא באהבה לנצח", והוסיף אייקון של טבעת. הצעת הנישואין התרחשה במהלך חופשה באחת הערים הרומנטיות באירופה, פריז. היפייפיה שנראית מאושרת עד הגג העלתה גם היא תמונה לחשבון שלה וכתבה: "לנצח". פייר? כמה חיכינו!


 

Full of love ❤️ for ever !

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on



סימנוביץ' שלנו הגיעה לפגוש את הארוס הטרי שלה אחרי שבילתה במיקונוס והשוויצה בגזרה מושלמת והספיקה לחגוג יום הולדת לאמא, לימור בהט ואפילו בת מצווה לאחותה הקטנה. אחרי החגיגות והשמחות, ההצעה של רוברטו היא ללא ספק הדובדבן שבקצפת. השניים, כזכור, הכירו דרך הרשתות החברתיות. קורל סיפרה בזמנו שהשחקן פנה אליה באינסטגרם וכך זה התחיל. "יום אחד נסעתי לחופשה בברצלונה עם המשפחה. הוא שאל אם אפשר להזמין אותי לדייט וכך הכרנו. אמרתי למשפחה שלי שאם הדייט הזה יהיה מוצלח, עוד אחזור לברצלונה".


 

Forever!❤️ #YES

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



כנראה שיש לא מעט יתרונות לרשתות החברתיות והזוג המהמם הוא דוגמא מובהקת לכך. הוריה של סימנוביץ' התגרשו כשהייתה בת 8, וכיום אביה, רוני סימנוביץ', נשוי לאמא החורגת פנינה רוזנבלום. הם בוודאי שמחו להתבשר שבקרוב יתחילו האירגונים לחתונה המלכותית שאנחנו מאד מקווים שתתרחש בישראל. מישהו זוכר בכלל שפעם היא יצאה עם אחיה של בר רפאלי דור? פחות. נאחל המון מזל טוב לבני ה-25 שעשו לנו שמח בלב.


 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי