ותיקי מכבי חיפה יערכו משחק לזכרו של אמיר פיי גוטמן

משפחתו של אמיר פיי גוטמן ז"ל
משפחתו של אמיר פיי גוטמן ז"ל | ערן לוף

הזמר והיוצר שהלך לעולמו לפני כחודשיים מגיע מבית ירוק ואחרי הטקס לזכרו לפני ה-2:4 על רעננה, הוחלט גם לקיים לזכרו משחק בקצף מול נבחרת האמנים

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה השיגה אמש ניצחון של 2:4 בסמי עופר מול הפועל רעננה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, משחק שהשיב את הירוקים למסלול הניצחונות והפיח תקוות לקראת המפגש בשבוע הבא מול מכבי תל אביב, אבל הרגע המרגש של הערב התרחש עוד לפני המשחק, כאשר מכבי חיפה כיבדה את זכרו של אמיר פיי גוטמן ז"ל, שסבו היה שחקן של הירוקים.

הזמר והיוצר האהוב ז"ל נולד וגדל בקריית חיים ומשפחתו מזוהה עם המועדון במשך שנים רבות. אגודת מכבי חיפה סיכמה עם מנהלי קבוצת הוותיקים של מכבי חיפה בכדורגל על קיום משחק ראווה לזכרו של פיי גוטמן, שהלך לעולמו לפני חודש וחצי לאחר שטבע בחוף ים סמוך לעתלית.

מאז האירוע הטרגי ביקשו ותיקי מכבי חיפה לערוך משחק לזכרו של פיי גוטמן, באגודה כאמור נרתמו למהלך ובשבוע שעבר סוכם מול נבחרת האמנים שהאירוע יתקיים. עם זאת, עדיין לא נקבע מועד לקיומו של האירוע מכיוון שבנבחרת האמנים מעוניינים לגייס למשחק כמה שיותר מחבריו של פיי גוטמן, אך בשבוע הקרוב צפוי להיקבע התאריך הרשמי. המשחק ייערך במגרשי קצף של מכבי חיפה והתקווה היא שלאירוע יגיע קהל רב מכל רחבי הארץ כדי לחלוק כבוד לזמר.


הרגע המרגש של הערב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי