משתגעים על מירן: אשתו של בוזגלו לוהטת שנייה אחרי לידה

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: אינסטגרם

בת זוגתו של שחקנה החדש של מכבי חיפה, מפגינה גזרה חטובה חודש לאחר הלידה ולפני העלייה למסך הטלוויזיה עם הדוקו ריאלטי "הבוזגלו'ס"

(גודל טקסט)

"אשת חייל מי ימצא", זה המשפט שמתאר בצורה המדויקת ביותר את אשתו של השחקן הכי מדובר בליגת העל, מאור בוזגלו. רגע לפני שהוא חוזר לכר הדשא במדים הירוקים אחרי פציעה, היינו חייבים לתת לכם הצצה על אשתו ברוכת הכישרונות, מירן. אומרים שאין דברים כזה מושלם, אך מיס בוזגלו ללא ספק מתקרבת לכך.

לפני שכולכם תתאהבו בה בתכנית הדוקו ריאליטי, "הבוזגלו'ס", שתעלה למסך הקטן בקרוב מאד, שימו לב איך התמזל מזלו של הקשר המוכשר בליגה. ראשית, הבה נתחיל עוד מהימים שהכיר את הנסיכה החולונית נצר למשפחת נמני, מה שאומר: ידע בכדורגל: צ'ק. עוד נציין כי לפני שהפכה לקוסמטיקאית מדופלמת, עם הפנים והגזרה המטריפה שלה, כמובן שהיא גם דיגמנה. יופי: צ'ק.

אלו שסובבים את הבוזגלואים, יש לא מעט כאלו, ובכלל מי שייצא לו להיתקל במירן פייס טו פייס יגלה בחורה נחמדה כל כך שזה מעצבן. אופי של נסיכה: צ'ק. עוד לא בת 29 וכבר אמא לארבעה!!! אחרי שהביאה את התאומים מיילי וריי, לפני פחות מחודש, ב-17 באוגוסט הפכו מירן ומאור להורים מאושרים לזוג תאומים נוסף, לאיו ושיין. מאז כבר סיפרנו לכם על טקס הברית ועל המגורים בחולון ומה לא, אז שימו לב איך נראית מיס בוזגלו בימים אלו.

קצת יותר מחודש אחרי הלידה, מירן מציגה גזרה לוהטת בבגד ים ולנו בגדול כבר אין מילים. משתבחת כמו יין טוב: צ'ק. לקינוח, לא ממש נראה לנו שאשתו של מאור בוזגלו חייבת לעבוד למחייתה, אבל אצל קוסמטיקאית מקצוענית כמו מירן אין דבר כזה להפקיר לקוחות וכבר אתמול העלתה לחשבון האינסטגרם שלה את עצמה בפעולה, מורטת גבות בשצף קצף. נאמנה למערכת: צ'ק. לסיכום, אנחנו מ-א-ו-ה-ב-י-ם באשתו של מאור, ונראה לנו שבקרוב מאד הטייטל יוחלף לבעלה של מירן.

איזו פצצה. אחרי שתי לידות תאומים מירן בוזגלו אלוהית (אינסטגרם)
איזו פצצה. אחרי שתי לידות תאומים מירן בוזגלו אלוהית (אינסטגרם)

מירן בגזרה לוהטת בסופש האחרון. מה יהיה איתך?  (אינסטגרם)
מירן בגזרה לוהטת בסופש האחרון. מה יהיה איתך?  (אינסטגרם)

כבר חזרה לעניינים. קוסמטיקאית מבוקשת (אינסטגרם)
כבר חזרה לעניינים. קוסמטיקאית מבוקשת (אינסטגרם)

ככה היא נראתה בטקס הברית. עם מאור והתאומים לאיו ושיין (אינסטגרם)
ככה היא נראתה בטקס הברית. עם מאור והתאומים לאיו ושיין (אינסטגרם)

אשת חיל מי ימצא. משפחת בוזגלו בהרכב מלא (אינסטגרם)
אשת חיל מי ימצא. משפחת בוזגלו בהרכב מלא (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי