הבילוי של ליאם גולן וכוכבי נבחרת ספרד‎

פפה ריינה וליאם גולן, בנו של אייל
פפה ריינה וליאם גולן, בנו של אייל | Instagram

כשאתה הבן של הזמר הכי מפורסם ואהוב בישראל, אתה זוכה לתמונות למזכרת עם כל הכוכבים הכי גדולים של "לה רוחה". הפרטים מערב בלתי נשכח עבור אייל גולן בטדי

(גודל טקסט)

 כמה כיף להיות הבן של אייל גולן, שכידוע הוא גם הזמר הכי מפורסם ואהוב בישראל, גם בעלים של קבוצת כדורגל וגם מקושר עם כל האנשים הנכונים, אבל עם כל הכבוד לסלבס ולכדורגל ישראל, הפעם משפחת גולן זכתה לפגוש שמות גדולים מעט יותר.

אחד מברי המזל לפגוש את סרחיו ראמוס, פפה ריינה, איסקו ופדרו שהגיעו לאצטדיון טדי אמש לאימון המסכם לקראת ההתמודדות הערב מול הנבחרת שלנו, היה ליאם גולן, בדומה לאבא גם הוא חולה על כדורגל.

זאת לא פעם ראשונה שהיורש של אייל גולן מגיע לטדי, אמנם הקשר להפועל מרמורק חזק אבל בנשמה משפחת גולן אוהדת את הקבוצה מהבירה. אתמול התחכך גולן הצעיר באבק כוכבים אירופאי כשאבא דאג לצלם אותו עם כל הכוכבים הגדולים ולהתגאות בכך ברשת החברתית. כמובן שתצפו לראות את האבא והבן הערב ביציע הכבוד של אצטדיון טדי, מעודדים כמובן את הצד הישראלי.


ליאם גולן עם איסקו, כוכב ריאל מדריד (אינסטגרם)


גם פדרו, שמככב בצ'לסי בימים אלו, הצטלם עם גולן הצעיר (אינסטגרם)

ומה עם הבן הנוסף של גולן, יאן? הוא עוד מתאושש כנראה מסוף השבוע שארגנה לו אמא רוסלנה בכנרת, וחוץ מזה שניתן לו עוד כמה שנים עד שיבקש להגיע גם הוא למשחקים…


בזמן שיאן גולן מתאושש, ליאם בילה עם ריינה וכוכבי ספרד (אינסטגרם)


רוסלנה. ליאן הצעיר יש עוד כמה שנים עד שיגיע לאצטדיון (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי