ג'רארד פיקה שם סוף לשמועות

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | אלבום פרטי

בצל הסערה בקאטלוניה והשמועות על פרידה משאקירה, בלם ברצלונה ונבחרת ספרד בחר להשתיק את המבקרים עם סרטון מסקרן. אל תפספסו

(גודל טקסט)
אמנם לא זכינו לראות את ג'רארד פיקה אמש עם נבחרת ספרד באצטדיון טדי, אבל הוא דאג שמיליוני העוקבים שלו באינסטגרם יקבלו מסר חד משמעי. כזכור, הבלם של ברצלונה עומד בימים האחרונים בעיצומה של הסערה הגדולה בספרד, כאשר הוא לא מסתיר את תמיכתו הנלהבת במתן עצמאות לקאטלוניה כשאף זכה לגידופים קשים מאוהדי הנבחרת בשל כך. מה שיותר מעסיק אותו כמובן הן השמועות על רעידת האדמה שמתחוללת בינו ובין אשתו ואם ילדיו, שאקירה.



התקשורת הספרדית מדווחת על משבר גדול שמתנהל אצל אחד הזוגות היותר מפורסמים בעולם, כאשר לפי מגזין "come on" הזוג חווה מתמודד עם משבר זוגי כאשר כל ההופעות התקשורתיות שלהם שבדרך כלל נעשות זה לצד זו, נעשות כעת בנפרד. יותר גרוע מזה, מגזין "pandlr" פרסם לפני יומיים כי "שאקירה ופיקה" מתגרשים.


בשעת לילה מאוחרת אצלנו פיקה שם סוף לשמועות כשהעלה סרטון מחדר החזרות של הטור העולמי של האישה שלו, בזמן שהיא מתכוננת עם הנגנים שלה על אחד השירים תחת הכיתוב "טופ", משמע מספר 1, משמע מפרגן לה עד מאוד. את הסרטון הוא פותח כשהוא "מתגנב" לחדר החזרות ומסמן שצריך להיות בשקט עם האצבע.


האם הוא מתכוון שלא להפריע לזמרת הקולומביאנית הכי מצליחה בעולם, או שמא התכוון לסתום את הפיות של כל הנשמות הטובות שהפיצו את השמועה הזדונית בדבר הגירושים? כרגע אחד הזוגות הלוהטים והיותר מפורסמים בספרד, עדיין יחד למרות השמועות של התקשורת הספרדית. 


Sneaky sneaky Gerard Pique! pic.twitter.com/JzBUUhHg1g

— Goal (@goal) 10 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי