פרסום ראשון: יעקב בוזגלו עשוי להיכנס לבית האח הגדול

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | ערן לוף

לספורט1 נודע שהאבא הכי חם וצבעוני בעולם הכדורגל ואנשי ההפקה של תכנית הריאליטי המצליחה מנהלים שיחות מתקדמות. הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)

עצרו הכל. יעקב בוזגלו, האבא הכי חם בעולם הכדורגל, עשוי להשתתף בעונה הקרובה של תכנית הריאליטי "האח הגדול", שתעלה לשידור ב"רשת", ערוץ 13 החדש. לספורט1 נודע שמועמדותו של בוזגלו נשקלת ברצינות ואף התקיימו בין הצדדים שיחות מתקדמות בנושא. בוזגלו סירב להגיב לידיעה.

העונה החדשה של התכנית המצליחה עברה מ"קשת" ל"רשת" ועל פי דיווחים, בר רפאלי אמורה לשמש כמנחת התכנית לצדו של צביקה הדר. לאחרונה עלה שמו של כדורגלן העבר עמרי קנדה כמי שעשוי אף הוא להיכנס כדייר לבית האח הגדול. בעבר, השתתף איציק זוהר באחת העונות של התכנית.

אלו ימים מרגשים עבור משפחת בוזגלו. יעקב יחד עם רעייתו חני והילדים אוהד, אסי, מאור ואלמוג, יככבו בסדרה "הבוזגלוס" שתעלה בקרוב לשידור ב"יס קומדי". כמו כן, השיק לאחרונה יעקב את הספר "הילד ענק, האבא חיידק".

בוזגלו בן ה-60 נחשב לאחת הדמויות הצבעוניות בעולם הכדורגל, טיפוס ישיר שאומר מה שהוא חושב, במיוחד בכל הקשור לקריירה של ילדיו, פעיל ברשתות החברתיות ובעל טור אישי באתר ספורט1. בעברו השתתף בתכנית הטלוויזיה "המנהלת" בערוץ ONE. 


בקרוב על אותו מסך עם יעקב בוזגלו? בר רפאלי (Gettyimages)

אחת הדמויות הצבעוניות בעולם הכדורגל. יעקב בוזגלו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי