עזב את המדינה בגלל חובות? איציק זוהר עושה סוף לשמועות

איציק זוהר
איציק זוהר | אלבום פרטי

כדורגלן העבר, שעזב את המדינה לפני מספר ימים, פרסם פוסט ועשה סדר: "אין חוב בעולם שיגרום לי לעזוב את ילדיי". הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
אם לא התעדכנתם, אתמול (שני) החלו לצוץ שמועות כי איציק זוהר ברח מהארץ. בהמשך, מדורי החדשות דיווחו שכדורגלן העבר עזב בעקבות חובות כספייים גדולים ובעיות כלכליות. הכוכב הודה שעזב את הארץ, אך הכחיש כי הסיבה קשורה לכסף וטען שמדובר בשמועה מרושעת והוסיף כשאמר שהוא נסע במטרה לנסות את מזלו בניכר.


לאחר שאת תגובתו של זוהר לא ניתן היה להשיג ואחיו אביבי טען בערוץ 12 ש"אין לו שום חובות" וכי הוא מנסה לעבוד על עסקים פרטיים מעבר לים והוא נסע לתקופה לנסות את מזלו, גם כדורגלן העבר לא נשאר חייב ופרסם פוסט מפורט: "היי חברים יקרים שלי. בשעות האחרונות רצות שמועות של רוע טהור בוואטצאפ ובכל האתרים השונים על בריחתי מהארץ בגלל "חובות כבדים" שכמובן אף אחד מהדברים הללו לא מגובים אפילו לא בהוכחה אלא רק שמועות. אז אומר כך שאין שום חוב בעולם כולו שיגרום לי לעזוב את ילדיי ולא ליום אחד בטח לא לתקופה קצרה אלא רק הרצון להצליח עבורם ועבורי".



זוהר המשיך: "ברגע שהזדמנה לי האפשרות פשוט בלתי ניתפס הרצון להיות הראשון לפגוע באדם מפורסם כזה או אחר בלי שום רצון להוכיח אלא רק כדי שהאתר המתחרה לא יעשה זאת קודם וחבל שזו התרבות שנהייתה במדינתנו את ההחלטה הזו לקחתי במשך זמן לא קצר אבל מבחינתי הייתה בהחלט מתבקשת מפאת חלון ההזדמנויות אני לא טלית שכולה תכלת אני יודע אבל תמיד ידעתי לומר את האמת בלי שום צורך להסתתר אחרי כלום. בסך הכל מנסה את מזלי במקום חדש בתקווה להצליח אז לפני שפוגעים באדם ועוד יותר גרוע בילדיו, עצרו שנייה בבקשה יש פה חיים שלמים שנפגעים גם עבור אלו ששונאים אותך הכי הרבה".


 

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on

 

My princess and me ❤️

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on

 

ללא מילים❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by איציק זוהר (@itzik_zohar_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי