פוקר ואימונים בחדר הכושר: הלו"ז של ניימאר מאז הניתוח

ניימאר וברונה מרקזין
ניימאר וברונה מרקזין | טוויטר

הכוכב הברזילאי עושה ככל שביכולתו כדי לשוב למגרשים עד המונדיאל, אבל לפחות הימים הראשונים מאז הניתוח עמוסים גם במשחקים ברשת ובביקורים כדי להפיג את השיעמום. ככה זה כשמרותקים לווילה מפוארת

(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם על החיים הטובים של השחקן הכי יקר בעולם, ניימאר שמיד לאחר הניתוח נפש עם בת זוגו ברונה מרקיזן בריו דה ז'נרו. כעת, הכוכב בן ה-26 מחלים בוילה מאובטחת כשהמבקרים שעולים אליו לרגל לא מפסיקים להגיע ולהפיג איתו את השיעמום לאחר הפציעה, בין היתר במשחקי פוקר ברשת.

ניימאר ידוע כחובב פוקר גדול והוא אף השתתף בטורנירי פוקר עולמיים ושיתף את מיליוני העוקבים שלו באיך הוא מעביר את הזמן. בכל זאת, כבר שלושה שבועות שהכוכב פצוע והוא רגיל ללו"ז צפוף מאוד – כך שאת הזמן הפנוי חייבים למלא. חוץ מלשחק פוקר, הוא גם שיתף את עוקביו בהליך השיקום. הברזילאי שנותח בקרסול לפני כמעט שבועיים, הגיע לחדר הכושר כשהוא חבוש והחל לעבוד על חיזוק שרירי פלג הגוף העליון. בשילוב עם פיזיותרפיה, הצוות הרפואי של נבחרת ברזיל מאמין שהחלוץ היה כשיר למונדיאל הקרוב.

גם כעת כשהברזילאי פצוע, הביקוש סביבו לא פוסק. לפי הדיווחים, אביו של ניאמר נפגש עם נציגי ריאל מדריד בפריז מיד לאחר ההדחה של פ.ס.ז' מליגת האלופות כדי לדון על ההצעה שהבלאנקוס העבירו על סך 355 מיליון יורו כדי לשכור את שירותיו של החלוץ וכעת מגזין Telefoot טוען כי נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי טס במיוחד לברזיל כדי לדבר עם ניימאר בעצמו. ככה זה כשתג המחיר שלך פרץ כל גבול אפשרי.






גם פוקר ברשת כוללת השהייה בווילה המפוארת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי