אחרי ניימאר, בר זומר שבתה את לבו של כוכב על נוסף

בר זומר
בר זומר | אינסטגרם

השורדת במיל' כבר מזמן הפכה לדוגמנית מבוקשת, ואחרי שחגגה והצטלמה עם כוכב פאריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, כעת גם סופרסטאר ארגנטינאי החל לעקוב אחריה. מי יודע, אולי ביוני הקרוב הם ייפגשו

(גודל טקסט)
מגפת הלייקים לתמונות של דוגמניות ישראליות בקרב הכדורגלנים הגדולים בעולם נמשכת, וזוהי שוב הכוכבת הגדולה והשורדת במיל', בר זומר שגנבה את ההצגה וסחטה הבעת חיבה מכוכב על.


זומר היפהפייה פרסמה תמונה בבגד ים בהשראת מזג האוויר הקיצי שפוקד את ארצנו ומי לא נשאר אדיש הפעם? לא אחר מפאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס ונבחרת ארגנטינה בן ה-24 שהתחשמל בעצמו מהיופי הישראלי של הדוגמנית הכובשת.


למי שלא יודע, דיבאלה הצעיר רווק ולא מן הנמנע שהיה מושך בכמה חוטים כדי לשחזר את מקרה קורל וסרג'י רוברטו, הרי שגם כך בחודש יוני הוא אמור להגיע לישראל למשחק הכנה בדרך למונדיאל, אבל מה לעשות, זומר תפוסה חזק ולכוכב שזכה לכינוי "התכשיט" כדאי להשקיע את מאמציו בגזרה אחרת. אנחנו נשמח לעזור.



איך אפשר שלא לאהוב את בר זומר? גם דיבאלה נפל (אינסטגרם)


כזכור, זאת ממש לא הפעם הראשונה שהדוגמנית זוכה לאהדה בקרב האליטה של הכדורגל לאחר שבילתה עם ניימאר במסיבה משותפת בפאריס, כשחגגו בגדול אחרי ה-1:7 של פאריס סן ז'רמן על סלטיק בליגת האלופות. עוד לפני שהכוכב נפצע, הוא גם הצהיר בעברית קבל עם ועדה: "אני אוהב אותך", בסרטון אותו פרסם שי אביטל, הסוכן של בר זומר. לא מפתיע בכלל שזומר כובשת את ליבם של גברברי העולם. מעניין מי יהיה הבא בתור שייפול בקסמיה.



בר זומר וניימאר חוגגים בפאריס. עכשיו שניהם תפוסים חזק (אינסטגרם)


 

Behind the Scenes @twentyfourseven_tfs

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on



 

 

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on

 

Pronti alla sfida! #ucl #ucl2018 #champions #wembley #tottenham #spurs #juventus #football

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

 

Last night of Purim

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on

 

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on

 

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי