היעד האהוב על הזהבים: ערן ושי בזמן איכות בקוסמוי

משפחת זהבי בתאילנד
משפחת זהבי בתאילנד | אינסטגרם

הכוכב של גוואנגז'ו לא נכלל בסגל הנבחרת בעקבות השלכת הסרט, אבל אל תדאגו לו: המשפחה שוב נחתה בחוף היפהפה בתאילנד והצליחה להוציא לנו את העיניים בשלל תמונות שגורמות לקנאה עזה!

(גודל טקסט)
אף אחד לא יכול לשכוח את ערן זהבי ותקרית זריקת סרט הקפטן, שהובילה לפרישתו של מי שהיה קפטן נבחרת ישראל ולכן הוא לא ייקח חלק במשחק הידידות בין ישראל לרומניה ביום שבת הקרוב באיצטדיון נתניה. עבור הכוכב של גוואנגז'ו המשמעות היא שיש כמה ימי חופשה שחייבים לנצל, בעיקר אם גרים מרחק נגיעה מתאילנד, שהפכה להיות האילת של משפחת זהבי.


נכון שליגה הסינית רק נפתחה לפני שלושה שבועות, אולם כמו כל הליגות בעולם גם היא יצאה לפגרת הנבחרות והכוכב של גוואנגז'ו ר.פ, שכבר כבש חמישה שערים בשלושת המחזורים הראשונים, החליט לנצל את הימים הללו עד תום. זהבי יצא עם אשתו שי ושלושת ילדיהם, רוי והתאומות גיל ודור, לנופש מפנק בקוסמוי שבתאילנד, לשם הם חוזרים שוב ושוב בכל הזדמנות שניתנת להם עם המשפחה והחברים. הפעם, נופש של זמן איכות משפחתי של חמשת הזהבים בלבד.


ומה עושים בחופשה כזאת? תופסים צבע, כי חובה לשמור על השיזוף, פוקדים את חדר הכושר מידיי בוקר – כי כמו שסיפרנו לכם רק לפני יומיים, שי היא גורו של כושר ואורח חיים בריא והיא לחלוטין שומרת על הטייטל גם בזמן נופש. חוץ מזה, הרבה זמן של ים ובריכה ותמונות פוטוגניות למזכרת. גם המדור מעוניין שיחפשו אותו בתאילנד, אז ביי.



שי זהבי מתעוררת לנוף יפהפה בקוסמוי



ושוב מציגה את הגזרה המושלמת שגורמת לנו לקנאה עזה!!!



ערן עם תתמונה מתוקה להפליא של ילדיו על הבוקר


 

Love my family ☀️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



 

☀️

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי