הצצה ראשונה: רמי גרשון ונטע אלחמיסטר מדגמנים בגדי ים

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון | צילום: אינסטגרם

בת זוגו הלוהטת של בלם מכבי חיפה פרסמה תמונות ראשונות של קולקציית בגדי הים החדשה. הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)
אחרי שכבשה את שבוע האופנה של תל אביב ונתנה לנו טעימה מקולקציית בגדי הים הגבריים כפי שהבטיחה, נטע אלחמיסטר פרסמה תמונות ראשונות וצירפה לשורת הדוגמנים הביתיים את לא אחר מהשחקן הפרטי שלה, רמי גרשון, קפטן מכבי חיפה. נצטרך להמתין בסבלנות כדי לרכוש את בגדי הים החדשים, אבל כפי שתארנו לעצמנו יש למה לצפות.


השניים מדגמנים את המותג הגברי לצד הנשי על רקע דירתם החיפאית שנמצאת מרחק יריקה מאיצטדיון סמי עופר ואנחנו כבר מצפים לעוד המון תמונות משותפות בקיץ הקרוב בחופים של הים התיכון. אחרי שכבשה כל כך הרבה יעדים בשנה החולפת וכשנאלצה לחוות את תקרית הסרטון הלא נעימה שדלף לרשת וחשף צילומים של עדן בן זקן מתלבשת בחנות בגדי הים המדוברת, המותג הגברי החדש הוא ללא ספק נחת עבור אלחימיסטר החרוצה שכזכור התחילה את דרכה בזכות מותג בגדי הים Bananhot, שהקימה ביחד עם שותפתה נועה בני.


בזמן שגרשון נח בפגרת הנבחרת, הוא בהחלט יכול לשמש יופי של דוגמן לצידה של המגה דוגמנית שלו ואנחנו ועוד מיליון ומשהו עוקבים מצפים כבר לראות תמונה אמיתית. זאת לא הפעם הראשונה של גרשון ואלחמיסטר בשיתוף פעולה אל מול המצלמה. השניים צילמו קמפיין משותף בשנה שעברה לקולקציית 'אקטיב' של קסטרו, ממש במקביל לחזרתו של הבלם ארצה מבלגיה. עד שהתמונות בבגדי הים ינחתו במכשירים הסלולריים של כולנו, תודו שיש משהו שאתם מחכים לו אפילו עוד יותר- הצעת נישואים אולי?



הצצה ראשונה. רמי ונטע מדגמנים בגד ים (אינסטגרם)

 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

חיים שלי מושלמת את כולך לב אחד גדול! תמימה, טהורה וטובה – התגלמות השלמות. אני אוהב אותך המון ותמיד מאחורייך

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי