אייל גולן המריא לאמסטרדם והתרגש ממפגש עם כוכבת

אייל גולן
אייל גולן | אינסטגרם

הרווק המבוקש ביותר בישראל המריא להולנד ותיעד את המפגש עם המלאכית הידועה של ויקטוריה'ס סיקרט, דואוצן קרוס שלא במקרה מחזיקה בכמעט שישה מיליון עוקבים. ומה עשתה במקביל רוסלנה?

(גודל טקסט)
אייל גולן עדיין זוכה לכינוי הרווק הכי מבוקש בישראל, ועכשיו, אחרי שגם הוציא אלבום חדש כמחווה לציון 30 שנים למותו של זוהר ארגוב וכבש את לבם של המעריצים מחדש, הוא פגש את אחת הדוגמניות הגדולות בעולם.


בסוף השבוע האחרון בילה הבעלים של הפועל מרמורק באמסטרדם עם ארבעה מחבריו, ביניהם ניסן יחזקאל. החבורה נהנתה ממזג אוויר אירופאי ומכל מה שיש לאמסטרדם להציע, כולל חיי לילה עשירים – ושם באחת המסיבות נתקל גולן בדוגמנית הכי גדולה בהולנד דואוצן קרוס, המלאכית הידועה של ויקטוריה'ס סיקרט. לקרוס כמעט שישה מיליון עוקבים ברשת וללא ספק אפשר להבין מדוע מלך המוזיקה הים תיכונית של ישראל התרגש מהמפגש, כל כך התרגש שהיה חייב לשתף את העוקבים שלו בתמונה משותפת.


למרות המפגש, גולן עדיין מחזיק בתואר ברווק המבוקש ביותר בארץ ככה שהיינו שמחים לראות אותו חוזר מהולנד עם איזו תוספת, בטח אם את דוגמנית בינלאומית. ועד שזה יקרה, שמנו לב שאת סוף השבוע בו גולן בילה בחו"ל, גם האקסית ואמא של יאן, רוסלנה רודינה עשתה מחוץ לכותלי ישראל – בסיציליה שבאיטליה כשבישלה לנו צילומים אקסטרה לוהטים לטובת גיליון בגדי הים המסורתי של בלייזר.


 

הגענו

A post shared by Eitanmarom (@eitanmarom) on



מלך המוזיקה הים תיכונית והמלאכית הידועה (אינסטגרם)


 

Doutzen's booty and thighs are incredible Goals GOALS

A post shared by Victoria's secret models (@victoriasecretbeauties) on



 

#sneakpeak #doutzenstories ☺️❤️

A post shared by Doutzen Kroes (@doutzen) on



 

Brasil

A post shared by Doutzen Kroes (@doutzen) on



 

Love a natural exfoliation on the beach #wheninbrazil #vacation

A post shared by Doutzen Kroes (@doutzen) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי