כשמסי פגש את מליקסון

מאור מליקסון. אביעוז קריספין
מאור מליקסון. אביעוז קריספין | יח"צ

כוכב הפועל באר שבע, ששב מנופש מפנק באילת, גילה במהלך ניקיונות לחג הפסח חולצה מקורית של השחקן הטוב בעולם. הפרטים והתמונה כאן

(גודל טקסט)
אחרי נופש באילת עם הילדודס בדיוק בסוף השבוע בו סטודנטים מכל רחבי הארץ הגיעו לחגוג את ימי הפאנג'ויה המסורתיים, מאור וטל מליקסון שבו לביתם שבעומר כדי להתכונן לחג הפסח ולליל הסדר שיחול מחר. וכשמנקים לפסח, לרוב מגלים אוצרות גלומים שבכלל שכחנו מקיומם. זה בדיוק מה שקרה לקפטן של הפועל באר שבע.



מסי ומליקסון 


כוכב הפועל באר שבע שיתף בחשבון האינסטגרם שלו חולצה שקיבל מלא אחר מליאו מסי! "מנפלאות ניקיונות פסח: חולצה שהחלפתי לפני 14 שנה במשחק השלום בברצלונה עם ילד בשם ליאונל מסי. ספק גדול אם הוא שמר את שלי", כתב. למספר 24 באדום תהיה הזדמנות לשאול בעצמו את הפנומן הארגנטינאי בחודש יוני הקרוב כאשר נבחרת ארגנטינה תגיע לישראל למשחק ידידות בדרך למונדיאל, וסביר שמליקסון ומסי יפגשו על כר הדשא, ממש כמו אז ב-2004.


מליקסון כזכור שיחק באותם ימים בבית"ר ירושלים ואילו מסי כמובן כבר שיחק במדי ברצלונה, מאז ועד היום. הפרעוש, שסבל לאחרונה מפציעה, החלים והוא עשוי להיות כשיר כבר בשבת הקרובה למשחק הליגה מול סביליה. את התבוסה הצורמת של ארגנטינה 6:1 הוא ראה מהיציע אותו נטש בזעם, אך לפחות כאן בארץ מול ישראל זה לא יקרה. יכול להיות נחמד אם מסי יגיע לארץ עם החולצה שהחליף איתו אותו ילד בן 19 שגדל ביבנה, לא? חג שמח! 



(האינסטגרם של מאור מליקסון)

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי