ג'ורג'ינה רודריגס בראיון: "החיים השתנו מאז שהכרתי את כריסטיאנו"

כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

חברתו של כוכב ריאל מדריד ואמה של ילדתם המשותפת התראיינה לראשונה מאז החלה לצאת עם CR7 וסיפרה: "לא יכולה לדמיין את חיי ללא ארבעת הילדים"

(גודל טקסט)
ג'ורג'ינה רודריגס, חברתו של כריסטיאנו רונאלדו בשנתיים האחרונות, עבדה כמוכרת בגדים כאשר שמה נחשף לראשונה. היא הייתה אז צעירה אלמונית כשהצהובונים בסך הכל ניסו להבין מי היא, אבל היום היא לא רק חברתו של CR, אלא גם אמא של אלאנה מרטינה, בתם המשותפת של השניים.


בראיון שהעניקה רודריגס היא סיפרה לראשונה על הימים בהם כל העולם ניסה להבין מי היא: "זו הייתה תקופה רעה. הייתי מתחבאת כל הזמן, עיתונאים חיפשו אותי בחנות בה עבדתי. אפילו התקשרו לחנות והתחזו ללקוחות שלי כדי לשאול אותי אם היחסים בינינו אמיתיים. סביב החנות תמיד היו שמונה או עשרה צלמים במשך 24 שעות ביממה. הבעלים אמר לי לעבוד בקומה למטה כי זה מפריע לו. נאלצתי לעבור לעבוד בחנות של פראדה באל קוטר אינגלס (חנות הכלבו הידועה של ספרד)". 



השינוי בחייה מאז שהיא עם כריסטיאנו: "ברור שהשינוי חיובי. קיבלתי עבודה מכל הצדדים ויש לי הרבה אהבה להעניק. יש לי עדיין את החברים שלי מהעבר ועכשיו אני בוחרת את מי שאני רוצה שיהיה חבר שלי". 


 

∞ El amor se convierte en apetito de inmortalidad ∞

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



אם היא לא חוששת לגדל ארבעה ילדים (שלושה ילדים מאם פונדקאית)
: "לא חוששת מזה. אני מאוד בוגרת, עבורי ארבעה ילדים זו לא מעמסה. אני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלי הילדים".


כיצד היא וכריסטיאנו מבלים: "אנחנו לא רואים הרבה חדשות. בעיקר אוכלים ולפעמים שמים קצת מוזיקה והולכים אחרי זה לטייל ברגל או להתעמל".

 

 

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

L o v e

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי