החברה הרקדנית של מיכאל אוחנה

מיכאל אוחנה הדר דיזהב
מיכאל אוחנה הדר דיזהב | אינסטגרם

עד שהכוכב הצעיר יחזור לשחק במדי האלופה או אצל קבוצה אחרת בעונה הבאה, הכירו את בת הזוג הירושלמית שלו שמתחזקת בעצמה קריירה שנמצאת בנסיקה כשהיא מככבת כיום בין היתר בפרסומות על המסך הקטן

(גודל טקסט)
 את הכישרון של מיכאל אוחנה אנחנו כבר מכירים, עד שישוב לשחק יש מי שמחליפה אותו היטב בינתיים. בת הזוג ההורסת שלו, יש לציין, הדר דיזהב בראיון בלעדי בדיוק לפני שנה היא סיפרה כי השניים מכירים עוד מימי חטיבת הביניים בירושלים, עיר הולדתם.


דיזהב היא רקדנית שעובדת נון-סטופ. מעבר ללימוד בסטודיו, היא מככבת בשלל הפקות והופעות של אמנים שונים ובפרסומות. בימים אלו הצטלמה לפרסומת חדשה לצידו של הקומיקאי מריאנו אידלמן שמגלם את אפי, מורה הנהיגה מ'בית ספר לנהיגה ישראלית' ודיזהב מפגינה את כישרונות הריקוד שלה בסרטון נוסף לקמפיין של חברת הביטוח AIG שמבקשת להשפיע על תרבות הנהיגה בישראל.


עד שהפרסומת תעלה על המסך הקטן, תוכלו לראות אותה בפרסומת של מחסני תאורה "באתי, נדלקתי" כשהיא מופיעה בריקוד סולו בין גופי תאורה מגניבים. אחרי שראינו איך היא זזה, מעניין אם אוחנה לומד ממנה כמה צעדים. מקווים בשבילו שכן. נראה כי הקריירה של הירושלמית המוכשרת נמצאת בנסיקה, וזה מבלי להוסיף מילה על איך שהיא נראית בבגד ים.


 

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on




 

יום צילום לקמפיין חדש פרויקט סולו שלי, יש למה לצפות כוריאוגרפיה ומנהל אומנותי הגדול מכולם @talhendelsman בימוי @yonathan_weitzman סטיילינג של האלופה @liatashory איפור @idoraphaelmakeup

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי