כבר מרגישות את הקיץ: נשות הספורטאים הכי שוות בבגדי ים

מלי לוי
מלי לוי | אינסטגרם

פסח עוד רגע מסתיים, אבל מזג האוויר בישראל לוהט, החופים מלאים והביקיני שוב כאן כדי לככב - והכוכבות הכי גדולות שלנו כבר מסובבות ראשים בחג

(גודל טקסט)
נכון שאומרים אביב הגיע פסח בא, אך בשבוע האחרון מזג האוויר הישראלי מסמל דווקא את בואו של הקיץ – ועם השמש אוטומטית גם הבקיני נשלפים החוצה מארונות הבגדים וחוזרים לככב.


בזמן שהן לא עסוקות בקריירות מצליחות, ילדים או עידוד הבעלים מהיציע, הנה מספר נשות ספורטאים ישראלים שהולכות לסובב ראשים בחופים של ארצנו הקטנטונת, וזאת רק טעימה מרשימה ארוכה ביותר. שיהיה חג שמח ולוהט.


קסניה טרנטול: נכון שהיא כבר לא בת הזוג של הגולש עומרי בן נתן, אבל קסניה בהחלט סוחפת את תשומת ליבם של גולשים ומתרחצים בחוף הגזיבו שבהרצליה. פצצה אמיתית.


 

Summer vibes

A post shared by Ksenia Tarantul קסניה טרנטול (@kseniatarantul) on



הדר דיזהב, הצמודה של מיכאל אוחנה, כובשת את ליבנו עם צעדי ריקוד על המסך הקטן, ועם ביקיני לבן וגזרה מושלמת.


 

 

A post shared by Hadar Dizahav (@hadardizahav) on



שי זהבי: גורו החיים הבריאים, המודל לחיקוי של הרבה נשים שרוצות לפקוד את חדר הכושר מידיי יום כמוה, אשתו של ערן, כוכב גוואנגז'ומדגימה איך אמא לשלושה צריכה להיראות. 



 

I love this place @shanishemerswimwear

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on



מלי לוי: אחת מנשות הכדורגל הוותיקות בכדורגל הישראלי, אשתו של שמעון גרשון, הורסת בחופשה משפחתית בחופי תאילנד.  



 

Different kind of blue #lovetailand @rozit_private_collection

A post shared by malilevi (@malilevi) on



יובל אמזלג: מכבי נתניה נמצאת בשיא שלה בעונה הנוכחית וכך גם בת הזוג של המגן חגי גולדנברג, שנראית מיליון דולר כשהיא מציגה את הקולקציה החדשה של DeDe – מותג בגדי הים שלה.  


 

DEDE'

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on



טלמראן: בטוח שכבר הכרתם את אשתו הכובשת של וידאר קיארטנסון, חלוץ מכבי תל אביב. האיסלנדית מאוהבת בחופי תל אביב ופוקדת אותם כל שבוע כדי לשמור על שיזוף.


 

Fyrsta sólbað ársins✅

A post shared by thelmaran (@thelmaran) on



גיל קהת: עוד אחת שכבר הפכה לגורו של כושר היא אשתו של רועי קהת, קשר מכבי חיפה. גיל מאמנת מידיי יום וכשהיא מגיעה לים בגזרה אקסטרה חטובה, אי אפשר להתעלם ממנה!


 

She is my EVERYTHING!☀️ #mysunshine #mygirl #mylife #myheart #myhappiness #mystrength #mylove #sheismycalm #exciting #almostoneyear #beautifulbeach #Naturally_me #fitnessgirl #castroswimsuit #אמאלחוצהוהיסטרית #בגדיםארוכים #שישמרועליהמהשמש

A post shared by GIL kehat-fitness (@gil_eden_) on



נטע אלחמיסטר: ולסיום, טעימה מטורקיה ומסט הצילומים של מותג בגדי הים של של הכוכבת ההורסת של רמי גרשון, שמשאירה אותנו פעורי פה בשלוש שנים האחרונות.


 

@errocafashion

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי