והזוכים באופל קורסה הם: אסי ועדי בוזגלו

אסי מאור עדי בוזגלו
אסי מאור עדי בוזגלו | אינסטגרם

לפני כחודש וחצי משפחת בוזגלו, המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל שלנו, נבחרה להוביל קמפיין חדש של מותג הרכב אופל. אתמול הכריז גילי גז, סמנכ"ל השיווק של החברה על הזוג הזוכה של המשפחה

(גודל טקסט)
 לפני כחודש וחצי, משפחת בוזגלו, המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל שלנו, נבחרה להוביל קמפיין חדש של מותג הרכב אופל. הקמפיין החדש "הקרב על הקורסה" כלל פרסומות ויראליות של כל אחד מהבוזגלוס לצד האישה שלו שנועד לקדם את האופל קורסה החדשה.


במסגרת הקמפיין, כל זוג במשפחה: מאור ומירן, יעקב וחני, אוהד ופאני, אלמוג ונטליה ואסי ועדי, צולם לסרטון הומוריסטי בו הוא מסביר מדוע הוא הזוג שצריך לזכות ברכב. במהלך הקמפיין הגולשים התבקשו להצביע עבור הזוג שלדעתם מגיע לו לזכות ברכב.


אתמול, באולם התצוגה של אופל בהרצליה, הכריז גילי גז, סמנכ"ל השיווק של אופל ישראל על הזוג הזוכה של המשפחה -אסי ועדי שקיבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר. מי שהובילו לאורך כל הקמפיין היו דווקא אלמוג ונטליה בוזגלו שכמעט זכו, אך לבסוף הגיעו למקום השני.


סעו בזהירות ושיהיה במזל!


 

זכינו באופל קורסה!!! תודה רבה לכל מי שהצביע עבורנו… לימדו אותי ששום דבר לא מובן מאליו. זה רק מראה כמה פירגון ולב חם יש לכם. זה חותמת סופית לגביי החום והערצה שאני מקבל. אם הדמויות שלנו בסידרה, הצליחו לגעת בכם, אז זה האושר הכי גדול שיש, וזה האושר האמיתי. אוהב אותכם❤️

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי