מיוחד לחג: כיצד הליגיונרים והמשפחות חוגגים עצמאות?

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: רפי דלויה

שונית ותומר חמד מקווים שמזג האוויר בברייטון יסייע, שי וערן זהבי מחכים להגעת הדי.ג'יי הישראלי, שלי ואופיר מרציאנו יראו את הדלקת המשואות וגל ואלמוג כהן וליאן וטל בן חיים ינפנפו. הכל לקראת חגיגות ה-70

(גודל טקסט)
אחרי הקריירות שלהם סביב הגלובוס, אחרי מה הנשים שלהן עושות מעבר לים ואיך חיים רחוק מארצנו הקטנטונת. היום, לרגל חגיגות יום הולדת 70 למדינת ישראל, עשינו בדיקה מקיפה איך הליגיונרים שלנו, נשותיהם והילדים מציינים את יום העצמאות רחוק מהבית. בזמן שכאן בארץ כוכבי ליגת העל מנפנפים כמויות של בשר ומטיילים בין במות ושלל הופעות, בתפוצות, הרוב משתדלים לשמור על המסורת.


אנגליה: שונית חמד – תומר ושונית הכירו בתיכון עוד כששונית הייתה שונית פרג'י והיו ידידים טובים לפני שהחל ביניהם הניצוץ. מאז הספיקו לעבור חיים שלמים והם רק בני שלושים. תומר תמך בשונית כשהייתה על האי של "הישרדות איי קמארינס" והיא לצידו בכל צעד שעושה בקריירה, עוד במכבי חיפה, בספרד וכעת בברייטון. וכמובן שלא נשכח שלשניים שתי בנות יפהפיות, מיה ואמי. ואיך החמודים חוגגים עצמאות? התוכניות הן ללכת למסיבת יום העצמאות בקהילה היהודית עם הבנות ולאחר מכן ימשיכו למסעדה עם חברים. ואם מזג האוויר של ברייטון יאפשר, אז גם על האש בחמישי, כדי שלגמרי ירגישו את אווירת החג הישראלי.



תומר ושונית חמד מדגמנים זוגיות פוטוגנית במיוחד ומנצלים כל רגע בחג.


סין: שי זהבי – ביום העצמאות יש כמה דברים שלא שוכחים כמו ספריי שלג, ברביקיו טעים ומופע רוק עצמאות, שבטוח מי שגדל בראשון לציון ביקר שם לפחות פעם אחת בחייו. תשאלו את ערן ושי זהבי, ראשונים מלידה ששנה שנייה ברציפות חוגגים את יום העצמאות בגוואנגז'ו. את הסיפור שלהם כולם מכירים וכמובן שגם ממשיכים לעקוב אחר חייהם מעבר לים. הקהילה היהודית בגוואנגז'ו חיבקה את השניים מהיום הראשון שהגיעו והם מרבים לקחת חלק באירועים ולציין את כל חגי ישראל. הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי יחגוג עצמאות במסיבה של כל הקהילה היהודית עם די.ג'יי ישראלי, וזו תהיה רק ההתחלה כי מחר, בחןם חמישי, רוי והתאומות דור וגיל יציינו את החג בגן וייהנו גם הם ממסיבה.


 

@eranzahavi

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on



סקוטלנד: שלי מרציאנו רגב – אופיר ושלי רגב התרגלו לחיים בסקוטלנד. בזמן שהשוער האשדודי לשעבר עומד בין הקורות של היברניאן, שלי שלו מדגמנת ומככבת על שלטי חוצות ברחבי הממלכה. ורק נזכיר לפני חצי שנה בלבד הביאה לעולם את בנם בכורם, שון שקיבל את העיניים היפות של אמא ואבא. לכבוד יום הולדת 70 למדינה, שלי מספרת על החגיגות: "אנחנו נחגוג את יום העצמאות בבית, נראה את טקס הדלקת הדלקת המשואות ונעשה על האש ביחד וננסה להרגיש הכי בישראל שאפשר".

 

Shabbat Shalom & Happy Hanukkah everyone ✡️❤️ #The_Marcianos

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



גרמניה: גל כהן – גל ואלמוג כהן הכירו בגיל צעיר מאד בעיר הולדתם, באר שבע. בשנים האחרונות, סיפור האהבה שלהם ממשיך באינגולשטאט שבגרמניה, שם נמצאים כבר מ-2013 עם שלושת ילדיהם, אחרי שנים בנירנברג. את האהבה לארץ הם לא שוכחים והערב הם הולכים לאירוע חג העצמאות סופר מושקע מטעם הקהילה היהודית. חוץ מאוכל וריקודים, גם ראש הקהילה היהודית בגרמניה יישא נאום, כאשר הילדים מציינים את החג בגן היהודי אליו הולכים. את הנפנופים והמנגל הם משאירים לגינה הפרטית שבביתם.


 

Happy birthday my love ❤️ אישה שלי, האהבה הכי גדולה שלי, הבן אדם שנמצא שם לצידי תמיד ! אני רוצה לאחל לך יום הולדת שמח, קודם כל שהקדוש ברוך הוא ישמור לי אותך בריאה ושלמה כי זה הכי חשוב. שתישארי האמא הכי טובה שהילדים שלנו יכלו לבקש, האישה הכי תומכת והכי מפרגנת שיש, הכתף להישען אליה. שתהיי מאושרת ומעושרת, שתמיד תחייכי ותשמחי ותשלחי את האנרגיות המדהימות שלך לכל הסביבה. שתמשיכי להשתבח עם השנים ולהיות הכי יפה והכי מיוחדת מכולן. אני אוהב אותך יותר מאת עצמי ומאחל לנו עד 120 שנים טובות ביחד, מזל טוב אהובתי הנצחית ❤❤❤❤ @gald74

A post shared by Almog Cohen (@almog1988) on



צ'כיה: ליאן בן חיים – אין שחקן כדורגל שלא חולם לצאת לאירופה, ואם נשים בצד את הגעגוע והמרחק, עבור כל המשפחה מדובר בחוויה מדהימה. טל בן חיים עשה זאת בקיץ האחרון כשהניח את המדים הצהובים כחולים, שבר לכולנו את הלב ועבר לשחק בספרטה פראג. ומהצד נראה שהוא, אשתו ליאן והבן הממכר שלהם שון נהנים מכל רגע ובעיקר ממה שיש לעיר להציע. עד שיגיעו ארצה לפגרה, לבסיס שלהם בהרצליה ולחוף האהוב עליהם בארץ, את ערב יום העצמאות תעביר משפחת בן חיים בעל האש אצל חברים. כי תכל'ס, מי אמר יום העצמאות ולא חשב על איזה סטייק?


 

 

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



קפריסין: לי מאי הרוש – שוער הנבחרת ואנורתוסיס הקפריסאית עבר לקפריסין ביחד עם אשתו הדוגמנית והסטודנטית לי מאי רגע אחרי חתונתם שהתקיימה בקיץ שעבר. בזכות העובדה שמדובר בטיסה של 40 דקות סה"כ, מיס הרוש היפייפיה נותנת גיחות בתדירות גבוהה לארץ גם לצורכי עבודה וגם לביקורים במכללה למנהל, שם לומדת תקשורת. את יום העצמאות יציינו השניים, שעדיין נהנים מחגים ובילויים כזוג רווק וצעיר ללא ילדים, בהתאם לאווירה המקומית. לי מאי מספרת שבקפריסין אין ממש איך לחגוג עצמאות ולכן יציינו את החג באחת מהטברנות המקומיות הערב. יאסו!


 

My whole heart❤️

A post shared by LeeMai Yoshia Harush (@leemaiyoshia) on



רוסיה: טליה נאתכו – הקשר של צאס"קא מוסקבה וקפטן הנבחרת הנוכחי ביברס נאתכו, ביחד עם אשתו טליה ושלושת בניהם, מתגוררים כבר 4 שנים בבירת רוסיה והפכו לסוג של מקומיים. בלי קשר לכדורגל, הקשר המוכשר ומשפחתו מנצלים את החיים האירופאיים לטיולים בכל היבשת כשהם מדלגים מיעד ליעד ורואים עולם. טליה היא אמא במשרה מלאה למיני קבוצת כדורגל ואת החג עצמו תבלה עם הילדודס כיוון שבעלה ישחק הערב עם קבוצתו במסגרת המחזור ה-23 של הליגה הרוסית מול אמקאר פרם. בנוסף, נאתכו הוזמן לאירוע חגיגות יום העצמאות בשגרירות במוסקבה מחר במהלך היום. איך אומרים סטייק ברוסית?


 

Mine.. ❤️ @kasafilms

A post shared by Talia Natcho (@talianatcho) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי