הנסיכה של מכבי חיפה חוגגת: יום הולדת לנטע אלחמיסטר!

נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת
נטע אלחמיסטר חוגגת יום הולדת | אינסטגרם

הדוגמנית ההורסת ובן זוגה רמי גרשון נהנו מסוף שבוע מושלם: הירוקים הבטיחו את הישארותם בליגה, עוד קודם לכן חגגו 24 שנים לכוכבת הכי גדולה בכרמל. כך נראו החגיגות של נטע אלחמיסטר

(גודל טקסט)

חגיגות יום ההולדת ה-24 של מלכת בגדי הים והנסיכה של רמי גרשון, נטע אלחמיסטר, הביאו ברכה לקבוצה מהכרמל שכאמור חווה עונה ללא רגע דל. מכבי חיפה הצליחה לחבר אמש (שבת) ניצחון שני ברציפות בליגה בפעם הראשונה העונה, 0:1 על מכבי פתח תקווה, והבטיחה את ההישארות בליגת העל.

בשל כך, הסיום של סופ"ש רווי בחגיגות הסתיים בטעם טוב עבור הזוג הצעיר. גילה של אלחמיסטר הוא דוגמא למופת להצלחה של בחורה שמוכיחה שעבודה קשה והתמדה תמיד משתלמים. את החגיגות שהחלו כבר בחמישי, עשתה הדוגמנית עם החברים והמשפחה בדירתם שצופה על איצטדיון סמי עופר, כשהבלם שלה דאג לקשט את הדירה בעשרות בלונים ודאג לאווירה נוצצת שמתאימה לחצי השני שלו בדיוק.

ההצלחה של הדוגמנית הצעירה באה לידי ביטוי לא רק משלל הקמפיינים שהיא מובילה, אלא גם לפי האהדה והאהבה שהיא מקבלת מהסובבים ומיליון העוקבים שלה. אלחמיסטר זכתה לעוגות, מתנות ואלפי ברכות יום הולדת שמח, שכנראה עד לרגע זה לא סיימה לקרוא. כמובן שהחברות הטובות בראשות קורל סימנוביץ' לא שכחו לפרגן לה בברכות מזל טוב שכוללות תמונות פוטוגניות למדיי. מה מאחלים לאחת שיש לה הכל? רק בריאות. שיהיה במזל טוב!






אלחמיסטר עם אחיותיה ההורסות לא פחות, ספיר ודנה


גם החברה הטובה סימנוביץ' פרגנה מברצלונה


רמי גרשון דאג לקשט את הבית במאות בלונים


יום הולדת 24 שמח לנטע אלחמיסטר!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי