ניימאר, רונאלדו, מסי וראמוס מציגים: החיים היפים

ליאו מסי ומשפחתו
ליאו מסי ומשפחתו | אינסטגרם

אולי כך הם מפצים את המשפחה על המחסור בילדותם ויכול להיות שזה פשוט הכסף הגדול שנכנס לבנק כל חודש, אבל האינסטגרם מפוצץ בכוכבי העל ומשפחותיהם בבילויים שרק ניתן לחלום עליהם. כך זה נראה כשיש לך הכל

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי, ניימאר וג'ון טרי הם רק חלק מהשמות של הכדורגלנים הבכירים שמגדלים את ילדיהם לחיים של מותרות. הורה אוהב הוא הורה אוהב בכל מקום בעולם, ההבדל בינינו לבין הכדורגלנים הגדולים והמרוויחים ביותר זה שלהם יש תקציב הרבה יותר גבוה לשחק איתו, בלשון המעטה.


כנראה שזה מגיע מהמקום שהכוכבים הגדולים מעוניינים לפצות את הילדים על החיים שחלמו עליהם בעצמם, כשהיו ילדים חסרי כל.  אתם בטח שואלים למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים חיי מותרות? אז ככה: מטוסים פרטיים, מכוניות בהזמנה אישית, בגדי מעצבים החל מגיל הינקות וחופשות מטורפות סביב העולם.


בזמן שהשחקנים ממשיכים לשתף אותנו בחייהם דרך הרשתות החברתיות, יש לכולם דבר אחר במשותף – האהבה הגדולה לילדים שלהם. כולנו, או לפחות רובנו, אוהבים לשתף תמונות של הילדים מחופשות משפחתיות או סתם מאיזו מסיבת יום הולדת. ההבדל היחיד בינינו לבין כוכבי הכדורגל שמשחקים בליגות הכי טובות בעולם הוא שבזמן שהילדים שלנו נהנים משמש בפארק או בחוף הים, ילדי הכדורגלנים מקבלים ויטמין D מהשמש של דובאי או ארה"ב. ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן.


כריסטיאנו רונאלדו – בנו הבכור של המלך של ריאל מדריד, כריסטיאנו ג'וניור, הוא ללא ספק גרסה מוקטנת של אביו. אלו לא רק הבגדים והפוזות שהוא מצולם בהן. כריסטיאנו בן השבע אפילו משחק ומתאמן בדיוק כמו אבא.


 

Genes

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



ניימאר – לכוכב הפצוע של פ.ס.ז' יש בן אחד, דבי שמו והוא בן 6. הברזילאי נתפס תחת עדשות הפפראצי בדרך כלל כשהוא מפנק את בנו הבלונדיני. אה, וגם יש לדבי המתוק חשבון אינסטגרם משל עצמו עם בסך הכל 1.2 מיליון עוקבים. מה זה לעומת אבא?


 

❤️

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



ליאו מסי– הכוכב של ברצלונה תמיד מצולם עם משפחתו, אשתו אנטונלה ושלושת הבנים: טיאגו, מטאו וסירו. מדובר במשפחה מאד תומכת ואוהבת, שגם מרבה לשתף תמונות מחייהם. דרך החופשות המשוגעות שעושים שם הארגנטינאים, אפשר להבין שאין מה לעשות – סופר סטאר נשאר סופר סטאר.


 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



ג'ון טרי
–  לקפטן לשעבר של צ'לסי ונבחרת אנגליה יש תאומים, סאמר וג'ורג'י, והוא מאד אוהב לברוח איתם ועם אשתו טוני, בכל הזדמנות שיוצאת להם. היעד האהוב על משפחת טרי הוא דובאי, שם הם הפכו להיות אורחי כבוד בביקורים תכופים מידיי שנה.


 

❤️ Family ❤️ @georgie26terry @toniterry26 @sum26terry Love you all to the and back. @thomasroyall ☀️

A post shared by John Terry (@johnterry.26) on



סרחיו ראמוס
– לקפטן של ריאל מדריד יש שלושה בנים: סרחיו ג'וניור, מרקו, ואלחנדרו שנולד רק לפני חודש. ביחד עם אשתו מגישת הטלוויזיה הספרדייה, פילאר רוביו, הפאוור קאפל נחשב לאחד המפורסמים והאהובים בספרד והם הכי אוהבים לקחת את הילדים לבילוי בים.


 

Alejandro ha nacido fuerte y sano y eso nos hace inmensamente felices. Pero no podemos olvidar a los 7.000 niños que no tienen esa suerte y mueren cada día por causas evitables. Es algo que me rompe el corazón. ¡No podemos quedarnos de brazos cruzados! Desde hace años soy Embajador de @unicef_es y mi familia y yo colaboramos con ellos para que puedan seguir salvando vidas. Os pido que contribuyáis también a que más niños tengan más oportunidades. Porque #CadaVidaCuenta. Link en bio. Alejandro has been born strong and healthy, and this makes us incredibly happy. But we can't forget about the 7,000 children that aren't this lucky and that die each day due to avoidable reasons. This breaks my heart. We can't sit still and do nothing! I've been a @unicef_es Ambassador for years, and my family and I collaborate with them so that they can continue saving lives. I'm asking you to contribute too, so that more children have more opportunities: because the life of every child counts. Link in bio. @pilarrubio_oficial

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



וויין רוני – קפטן אנגליה לשעבר ואשתו קולין מכורים לשמש וליעדים אקזוטיים. לא פלא שרוב התמונות המשפחתיות שלהם מצולמות בבגדי ים. שלושת הבנים קיט, קאי וקליי תמיד לבושים בקולקציה הכי עדכנית של NIKE, הודות לחוזה ארוך הטווח של רוני עם ענקית אופנת בגדי הספורט.


 

Merry Christmas everyone. Have a great day

A post shared by Wayne Rooney (@waynerooney) on



ג'רארד פיקה
– לכוכב הספרדי ולאשתו הכוכבת שאקירה יש שני ילדים, סאשה ומילאן. כאשר שני ההורים שלהם מוערכים בכ-200 מיליון יורו, שני הבנים לא יצטרכו לדאוג לעתידם יותר מדי. ולחשוב שיש ילדים שמשלמים לעצמם את התואר הראשון…


 

Happy 2018!

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי