סיבה למסיבה: עם מי חגג תומר חמד את יום הולדתו?

תומר ושונית חמד
תומר ושונית חמד | אינסטגרם

חלוץ ברייטון והנבחרת חגג 31 וזכה לשלל פינוקים מאשתו שונית, שהצליחה לרגש גם אותנו בזכות שולחן עמוס בכל טוב, אלבום נוסטלגי וקבלת פנים שממיסה כל לב. ולא נשכח שזהו גם הולדתו של החבר, כמו אח, בירם כיאל!

(גודל טקסט)
תגידו הרבה מזל טוב לחלוצה של ברייטון, תומר חמד שחגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-31 וזכה לשלל פינוקים. שונית, אשתו היפיפיה שחוגגת איתו כל יום הולדת כבר מימי התיכון, הכינה לו קבלת פנים ביתית שממיסה כל לב. שולחן עמוס בעוגות, מתנות, בלונים ברכות מהילדות מיה ואמי וגולת הכותרת, אלבום נוסטלגי.


שונית אקסטרה השקיעה והכינה לשחקן שלה אלבום מרגש במיוחד עם תמונות שייתכן שכלל לא הייתם מזהים את הזוג שגדל בטבעון. חוץ מהמחווה היפה, השניים יצאו לחגוג במסעדת שף מקומית – כי אין חגיגה בלי עוגה. הכי חשוב זה שאת יום ההולדת חמד חוגג כבר מספר שנים לא רק עם אשתו, אלא גם עם חברו לקבוצה שהפך למשפחה של ממש, בירם כיאל. השניים לא חולקים רק את חדר ההלבשה יחד, אלא גם את יום הולדתם! כיאל חגג אתמול 30 והחליף קידומת כשהשניים פרגנו אחד לשני בחשבונות האינסטגרם והציגו דו קיום ראוי להערצה.


למי שלא מעודכן בחיי הליגיונרים שלנו, כיאל וחמד כבר קרוב לשלוש שנים מציגים את ישראל היפה מעבר לים, כשערבי ויהודי הופכים לאחים, מה שהמדינה שלנו חולמת שיקרה יום אחד. השחקנים הפכו לחברים קרובים, שתי הנשים שונית ואנג'לה וארבעת הילדים מבלים יחד בלי סוף, יוצאים, מבלים ואפילו חוגגים יחד את חגי ישראל. אולי יום יבוא ויחליטו לחזור יחד אל המועדון בו גדלו, מכבי חיפה. בהחלט ישמחו שם לעזרה משני שחקני הבית אחרי העונה הלא מוצלחת שחווים בכרמל.













 

Happy birthday to my little brother, @b.kayal7 ! Let's continue to show the world how to have a true friendship, no matter what!

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on










 

Happy Birthday my love. Wish you health and happiness forever with us. You are our little piece of magic✨ We love you so much Emmy, Mia & I. ❤️ #Mazaltov

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי