נעים להכיר: בר וחנן ממן מציגים את יורשת העצר!

חנן ממן ואשתו בר
חנן ממן ואשתו בר | אינסטגרם

לכוכב הפועל באר שבע ואשתו המהממת נולדה בשבוע שעבר בת בכורה, קטנה ומתוקה בשם גל, ואתם יכולים רק לנחש למי היא דומה

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע מתקרבת בצעדי ענק אל עבר אליפות שלישית ברציפות, כאשר משוכה בדמות בית"ר ירושלים מצפה לה בשבת הקרובה למשחק העונה. אחרי המחזור האחרון, בו ב"ש איבדה נקודות יקרות, טוב מאד שיש בסגל האדום אחד כמו חנן ממן, שהיה נקודת האור בתיקו מול בני יהודה כשכבש את השער היחידי של קבוצתו. לקשר של ברק בכר יש הרבה אור בחייו האישיים – כפי שסיפרנו לכם לפני ארבעה ימים, ממן ואשתו בר קיבלו באהבה גדולה לחייהם את ביתם הבכורה ובשעה טובה הזוג גם החליט על שם. גל ממן.


אבא ואמא ממן התלבטו, ולבסוף החליטו לבחור שם קצר וקולע לנסיכה שלהם, ממש בדומה לשמות שלהם. עוד במהלך ההיריון, בבטן של אמא, השניים קראו לעוברית הקטנה שלהם גל, ולכן החליטו שהשילוב של השם הקצר משתלב נהדר עם שם המשפחה. תודו שהשילוב מוצלח ביותר. לפני מספר חודשים עבר חנן עם בר שלו לגור בבאר שבע והם נפרדו לשלום מהחיים בצפון, כך שהלידה המופלאה של הנסיכה שלהם התרחשה בבית החולים סורוקה.


גל הקטנה נולדה במשקל של 3.160 קילו של מתיקות, וההורים שלה התאהבו מיידית. אמש שיתפה האמא הטרייה תמונה של אבא חנן ובייבי גולי תחת הכיתוב "שלי". ועד שתזכו לראות תמונה ברורה של יורשת העצר, אתם יכולים רק לנחש למי היא דומה. למי שלא שם לב, יש לא מעט דימיון בין בר לחנן שנכנסים לסטטיסטיקה של בני זוג שנהיים דומים אחד לשנייה עם השנים. בטוחים שהקטנטונת תיקח את הדברים הטובים והעיקר הבריאות ושתהיה דומה לאמא! כמובן שהמדור מאחל המון מזל טוב למשפחת ממן! רק בשמחות!





 

ℳℛ. & ℳℛЅ. ℳᎯℳᎯℕ

A post shared by Bar Boren Maman (@barboren) on



 

~ DECEMBER is here ~ -> six months to go! 1•6•2017

A post shared by Bar Boren Maman (@barboren) on














מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי