הפועל ב"ש חגגה בריקודים אל תוך הלילה

שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים | Instagram

האלופה עשתה צעד משמעותי לקראת שמירה על התואר, והשחקנים לא יכלו לעצור את השמחה. וגם: שהר חגג יום הולדת לוובה בראון, יוסי בניון כבר בן 38, החגיגה של כיאל באנגליה ועוד

(גודל טקסט)
חלום שם בדרום. הפועל באר שבע טרם הבטיחה רשמית את האליפות, אבל היא יכולה להכניס כבר את השמפניות לקירור. אחרי עונה סופר קשה, מלאת עליות ומורדות, האלופה בשנתיים האחרונות עשתה צעד ענק לקראת תואר שלישי ברצף לאחר שהביסה במאני טיים אמש (שבת) 1:4 בטדי את בית"ר ירושלים, וכעת היא נמצאת בפער שמונה נקודות מהירושלמים כשנותרו רק עוד תשע בקופה.


ומה יש לשחקנים של ברק בכר לעשות אם לא להתחיל לחגוג את האושר הזה? כך בדיוק עשו. ראשית נצפו במועדון השלוותה התל אביבי, ג'ון אוגו, טוני וואקמה שנתן אתמול מחצית שנייה מהסרטים, ניב זריהן, בן ביטון והחבר הטוב שדווקא הפסיד עם בני יהודה שלו אתמול, בן ביטון. החבורה לא הצליחה להפסיק לרקוד ואנחנו מבינים מדוע. עוד חברים שלא הצליחו להפסיק לרקוד הם בן ולירון שהר, שהעדיפו לפזז במועדון הג'ימי הו לצידם של החברים הטובים וובה ורעות בראון. למרות שוובה משחק רחוק מהחברים העונה, גם לו יש סיבה למסיבה. הקשר חוגג היום יום הולדת 28, היה מאלו שעזרו לאשדוד להישאר בליגת העל, וממתין להולדת הילד השני שלו. מזל טוב!















עוד חגגו יום הולדת בסוף שבוע צבעוני: יוסי בניון שאתמול מלאו לו 38 אביבים. אגדת הכדורגל אומנם לא יהיה הערב בסגל של שרון מימר במשחק של מכבי פ"ת מול מ.ס. אשדוד בשל כאבים בצלעות, אבל את סוף השבוע האחרון הוא בילה בקרב המשפחה והחברים. בדרך כלל השחקן האגדי לא מרבה לשתף במעלליו ברשתות החברתיות, אבל אתמול לא הצליח לעצור את ההתרגשות כששיתף את עוקביו בחגיגות יום הולדתו שהתרחשו במסעדת "שגב" התל אביבית. בניון הודה לאשתו מירית על "יום מושלם" והעלה תמונה משפחתית בהרכב מלא.

 

תודה לכולם על הברכות החמות, שימחתם וריגשתם אותי מאוד! תודה מיוחדת לאישה של חיי ולמשפחה הכי מדהימה בעולם!

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

 

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on






אל תשכחו לאחל מזל טוב גם לאופיר דוידזאדה ובירם כיאל שחגגו גם הם את יום ההולדת בסימן נשים שמשקיעות. דוידזאדה ומכבי יפגשו מחר את מכבי נתניה, כשאתמול זכה לפינוקים מאשתו היפה נטלי, שקישטה את דירתם בשלל בלונים לכבוד יום הולדתו ה-27. לכיאל שם בברייטון, חיכתה הפתעה מיוחדת בהחלט כשאשתו המקסימה אנג'לה אירגנה לכבוד החלפת הקידומת שלו, ארוחת יום הולדת בהפתעה. כמובן שתומר ושונית חמד, החברים הטובים, הגיעו להרים. 



 

thanks my love!! i love you ❤❤ @natalieshilat

A post shared by Ofir Davidzada (@ofirdavidzada) on

 

Thank you everyone who helped to make the night so special @tomerhemed @brunosaltor @shunithemed @raquel_jointhegang We love you , you are just like family for us❤ Swipe to see how everything has bee started

A post shared by Angela Kayal (@angelakayal) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי