שהר ובוזגלו בזמן איכות עם האבות

בן שהר, מיקי שהר, מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו
בן שהר, מיקי שהר, מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו | שוקה כהן

כוכבי הכדורגל הישראלי באו לאירוע ההשקה של ג'ילט וצפו בסרט "פלה" ובפאנל ספורטאים על "הדרך להצלחה".

(גודל טקסט)

חברת ג'ילט קיימה אמש (ראשון) אירוע חגיגי לרגל השקת סכיני הגילוח החדשים של ג'ילט, "Gillette Fusion5", במסגרתו התקיימה פרמיירה חגיגית בסינמה סיטי גלילות לסרט "פלה". אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר&גמבל ישראל, ביקר בפאנל מיוחד שנערך במקום בנושא "הדרך להצלחה". הפאנל בהנחייתו של יורם ארבל עם כוכבי הכודרגל מהעבר מוט'לה שפיגלר, יוסי אבוקסיס, אלון חזן ומשה סיני דן במושג המוכר ביותר בהקשר הספורט: הצלחה. חברי הפאנל ניסו להבין לעומק מה עומד מאחוריי ההצלחה של הכוכבים הגדולים בעולם ומה למעשה גורם לנו לעמוד כל בוקר מחדש מול המראה ולומר: "גם היום אני הולך להיות הכי טוב שאני יכול".

לאחר הפאנל התקיימה קבלת פנים חגיגית בהשתתפות מאור בוזגלו ואביו יעקב בוזגלו, בן שהר ואביו מיקי, אדריאנו חאובל ואביו כדורגלן העבר סרג'יו חאובל ועוד סלבס, בניהם רן דנקר, ציון ברוך ואביו חיים, שלום מיכאלשווילי ואביו משה, רותם כהן ואביו מיכאל, אנחל בונני ואחיו דניאל, דין מירושניקוב.

בן שהר סיפר שלאחר הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים במוצ"ש האחרון הוא חגג עד אור הבוקר במועדון הג'ימי בת"א, כפי שכבר סיפרנו לכם אתמול. שהר הלך לישון בשעה 5 לפנות בוקר וכבר בשעה 08:00 בבוקר התעורר, כיוון שלא הצליח לישון מרוב התרגשות. בבוקר הוא טייל בנמל ת"א עם בתו יהלי, וחגג יומולדת לחבר וכשחזר אחה"צ התגלח עם הסכין החדש ב- 2 דקות מהירות ומדוייקות ואז רץ לאסוף את אביו מיקי ממודיעין הישר לאירוע. עוד סיפר החלוץ האדום שהוא ואבא שלו מיקי מאוד דומים ושבעבר גרו יחד בלונדון וראו "נמלטים" כל הלילה. איפה אמא בתיה בכל הסיפור הזה?

מאור בוזגלו, שחזר ישירות מחופשה משפחתית בקפריסין עם מירן והילדים סיפר: "אני דומה לאבא, יש לו גן חזק, גם הילדים שלי דומים לו". יעקב הימר – "אני שם מה שאתה רוצה שגם הנכד כדורגלן, הוא כל הזמן עם הכדור" אמר על ריי, בנו בן ה-6 של מאור. מאור סיפר שלא התגלח מכיתה ו' והאבא הוסיף שזה מזכיר לו שמאור ילד.

כוכבי העבר של הכדורגל הישראלי עם אופיר גוטמן (אביב חופי)
כוכבי העבר של הכדורגל הישראלי עם אופיר גוטמן (אביב חופי)

בן שהר, מאור בוזגלו, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי (שוקה כהן)
בן שהר, מאור בוזגלו, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי (שוקה כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי