החברות בבית: רייכרט וגוזלן עושים את מקסיקו‎

בן רייכרט
בן רייכרט | אינסטגרם

כמעט כל כדורגלני ליגת העל סיימו את העונה, ורובם יצאו לנצל את הקיץ עד תומו: מבודפשט ועד מקסיקו, השחקנים הישראלים ממלאים את החופים. יש כאלה שיצאו עם החברה, ויש כאלה שיצאו עם החברים

(גודל טקסט)
 שחקני הפלייאוף התחתון כבר מזמן שמו מאחוריהם את העונה שעברה, כאשר מה שעובר אצלם בראש בימים אלו זה ים, שמש וביקורים תכופים בנתב"ג. השוער החדש של בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, נסע עם עודד גביש וחברים נוספים לחופשה גברית בבודפשט, גיל ורועי קהת המריאו עם אחיו ואשתו והשאירו את הקטנטונת בבית ויובל אבידור מקפץ בחופי פלאיה דל כרמן עם אשתו אושר, יחד עם שני השוערים עומרי גלזר והצמודה וגיל אופק ובת זוגו.


בקיצור, כפי שהבנתם, הנהירה אל עבר החופש בעיצומה ואוטוטו יצטרפו גם שחקני הפלייאוף העליון שסופרים את הימים עד ליום שני, אז תיגמר העונה באופן רשמי. עד שזה יקרה, נספר לכם שיש שחקן נוסף, אפילו שניים, שמשתזפים בחופי מקסיקו בזמן שאתם קוראים את השורות האלו ובחרו דווקא להשאיר את בנות הזוג בבית. עוד לא ברור היכן ישחקו בעונה הבאה, מה שבטוח זה שכרגע ממש כיף לבן רייכרט ושובל גוזלן.


אחרי עונה מאתגרת עבור החלוץ בק"ש, והקשר במדי עכו, המריאו השניים אל החופשה שכבר הפכה להיות מסורתית אחרי שביקרו בדיוק באותה מקסיקו גם בקיץ שעבר. ומה עם היפות שלהן אנחנו שואלים? גוזלן השאיר את מאיה גולדמן שלו בישראל ולפי צילומי שיחות הפייסטיים שלהם היא מאד מתגעגעת בעוד רייכרט נישק לשלום את ליז דדון, בת הזוג הטרייה שלו ואהבת נעוריו. הבנו את הקטע של חופשה גברית, אבל אחרי שהצצנו איך השתיים האלו נראות בבגד ים, נראה לנו ממש בזבוז להישאר בארץ… מקווים שכבר עובדים על חופשה משותפת עם הצד היפה שלהם.


רועי קהת, אחיו ובנות זוגם (אינסטגרם)
רועי קהת, אחיו ובנות זוגם (אינסטגרם)


איתמר ניצן ועודד גביש (אינסטגרם)
איתמר ניצן ועודד גביש (אינסטגרם)


יובל אבידור, עמרי גלזר, גיל אופק ובנות זוגם
יובל אבידור, עמרי גלזר, גיל אופק ובנות זוגם


 

❤️

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on 




 

Shabbat shalom ❤️

A post shared by Liz Dadon • ליז דדון ♡ (@liz_dadon) on 




 

A post shared by Liz Dadon • ליז דדון ♡ (@liz_dadon) on 




 

Boom @mono_swimwear

A post shared by Maya (@maya_goldman) on 




 

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on 




 

#tbt #superstars #friends #thompsonplayadelcarmen #summer #soccerstars #israel #mexico #vacation #vacaciones #pool #sky #hapoel

A post shared by Ben Fastman☭ (@benfastman7) on 




 

❤️

A post shared by Shoval Gozlan (@shovalgozlann) on 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי