ותודה לקובי מויאל: לידור כהן שלף טבעת בארצות הברית

לידור כהן
לידור כהן | אינסטגרם

כוכב מכבי פתח תקווה נעזר בקשר שמשחק בארצות הברית והציע לבת זוגו נישואין: "הוא עזר לי להפיק את האירוע". הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
אחרי ארבע וחצי שנות זוגיות, לידור כהן הציע לאלכסנדרה בושרי להיות שלו לעולמים. הרגע המרגש התרחש אמש (שבת) בניו יורק, לשם המריא הזוג שסגר חופשה בארצות הברית כיאה לפגרה השנתית וזה רק היעד הראשון אחריו ימשיכו לאל איי ולאס וגאס.


הצעת הנישואים החלה כשהחבר הקרוב ששיחק עם כהן בבית"ר ירושלים, קובי מויאל, אסף את השניים מהמלון כאשר כוכב מכבי פתח תקווה התייעץ איתו איפה כדאי להציע ובחר בעצת חברו בגשר ברוקלין, כשהשני גם היה אחראי לתעד את הרגע המרגש. 


כהן הנרגש סיפר: "רגע מרגש. זה רק תחילת הטיול, יש לנו עוד שני יעדים בהמשך וההצעה הייתה במקום הכי אינטימי בניו יורק, אבל בניגוד לארץ פה יש כרגע 10 מעלות וגשום. אני רוצה להגיד תודה גדולה לקובי מויאל על העזרה והפקת האירוע".


אחרי שהמאורסים הטריים ישובו ארצה מחופשת החלומות נוכל לעדכן בפרטים נוספים בקשר לחתונה המדוברת. בבית ממתינים להם פלה ובייל הכלבים המתוקים ששניהם קרואים על שם שחקני כדורגל, ובקשר לעונה הבאה של הקשר, לא מן הנמנע שסוכנו דודו דהאן ימצא לו קבוצה מעבר לים.


 

My Love

A post shared by lidor cohen (@lidorcohenn10) on

 

Happy birthday to my Beautiful wife , יום הולדת שמח אישתי היקרה אני רוצה לאחל לך לפני הכל בריאות ונחת , שתמשיכי להיות אמא מדהימה ואישה תומכת אוהבת ודואגת אוהב אותך בכל ליבי ❤️

A post shared by Kobi Moyal (@kobimoyal) on

 

For ever and ever ! @lidorcohenn10

A post shared by Alexandra (@alexandrabushari) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי