נטע אלחמיסטר ורמי גרשון עושים את המלדיביים

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | צילום: פרטי

הדוגמנית חוזרת עם בגדי הים שלה בפעם השלישית אל היעד האקזוטי, הפעם עם החבר בשבילו זו הפעם הראשונה. לא רוצים להלחיץ, אבל רק נגיד שזה יעד מושלם להצעת נישואין

(גודל טקסט)
אחרי מספר יעדים אינסופי אליהם הגיעה נטע אלחמיסטר השנה לצרכי עבודה, הנה שבה לה בשלישית הדוגמנית העסוקה אל המלדיביים, היעד המועדף עליה, הפעם  לחופשה זוגית ורומנטית עם לא אחר מרמי גרשון שלה, שזו הפעם הראשונה שלו ביעד האקזוטי. כי אין כמו לקום כל בוקר לבריכה וחוף ים פרטיים.


שנה עמוסה במיוחד עברה על הזוג. אלחמיסטר כיכבה בשלל קמפיינים, כיכבה עם מותג בגדי הים שלה בשבוע האופנה של ישראל ועברה את מיליון העוקבים באינסטגרם, הפלטפורמה שהפכה אותה למטאור שהיא היום. גרשון שעבד קשה אבל חווה עונה לא פשוטה בלשון המעטה עם מכבי חיפה ויקווה מאד לשכוח ממנה בגן העדן ולצבור כוחות לעונה הבאה. רק נגיד, שאלפי המעריצים שלהם כבר מפנים שאלה חשובה מאד לבלם לגבי מה קורה עם הטבעת.


לא רוצים להלחיץ, אבל רק נגיד שהמלדיביים זה יעד מושלם להצעת נישואים. דן איינבינדר ולידור כהן, כבר הספיקו להציע לבנות הזוג שלהם בשבוע האחרון בדרכים מקוריות ורומנטיות ולא מן הנמנע שהזוג שיוצא כבר למעלה מארבע שנים, יסגור את הבסטה ויעשה לנו שמח בלב. כשנטע נמצאת מעבר לים ומציגה את בגדי הים שלה ואת הגזרה המושלמת במי האוקיינוס ההודי, יש מי שמייצגת את הקולקציה של Bananhot בכבוד גדול בישראל, אלכסה דול שנראת בעצמה מיליון דולר.

 

My home for this week! #maldives #holiday

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



נטע אלחמיסטר נהנית בנופש (קרדיט: פרטי)
נטע אלחמיסטר נהנית בנופש






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי