מנצלים את הפגרה: עומרי כספי ובוריס קליימן נהנים בבריכה

שני ועומרי כספי
שני ועומרי כספי | אינסטגרם

הכדורסלן הכי טוב שיש לנו להציע כבר כשבועיים מבלה בתל אביב, אשתו שני קבעה עם החברה הטובה ליאן ליום שמשי בבגדי ים. גם: החתונה במשפחת רודרמן והחוויה לגור בביתו של הישראלי הראשון ב-NBA

(גודל טקסט)
כבר כמעט שבועיים שמשפחת כספי, עומרי, שני בתם המתוקה שריי נמצאים בחופשה כאן בארצנו הקטנטונת. אחרי שהפורוורד נחתך מגולדן סטייט בתחילת החודש שעבר, הוא המשיך לטפל בפציעה שלו בקרסול וניצל את זמן המנוחה לנופש קצרצר עם אשתו היפה במקסיקו. מעבר לביקור השנתי של המשפחה בארץ הקודש, הפעם הייתה סיבה מאד חגיגית להגיע ארצה.


אחותה הצעירה של מיסס כספי (רודרמן לשעבר), טל, מתחתנת מחר (חמישי) כיאה לחתונת קיץ מתוקתקת. שני הספיקה כבר לבלות במסיבת הרווקות שארגנה לאחותה שהייתה מושקעת ביותר בסגנון אלאדין והזוג גם ניצל את השבת האחרונה לבילוי בחברה של משפחה אחרת שמוכרת לנו מאד, משפחת קליימן בזכות החברות בין שני וליאן שמכירות עוד מימי התיכון בצפון תל אביב.


בזמן שהזוג הכי ישראלי ב-NBA מבלה בישראל, הם מתגוררים בדירה מפוארת ברמת אביב ג', דירה ששייכת להורים של שני. מיסס כספי הציעה לאלפי העוקבים שלה באינסטגרם להיכנס כשוכרים לאותה דירה כשיעזבו חזרה לארה"ב, בעוד כשבוע וחצי, כך שמי שמעוניין בדירת ארבעה חדרים פלוס סיפור מעניין לחבר'ה על כך שהוא מתגורר בדירה של הישראלי הראשון ב-NBA, עומרי כספי, בהחלט מוזמן. הכדורסלן הישראלי כבר עם הפנים לקראת העונה הבאה, בתקווה שימצא קבוצה חדשה בליגה הטובה בעולם.



משפחות כספי וקליימן בבריכה (אינסטגרם)



הנשים חברות עוד מתקופת התיכון! (אינסטגרם)





 

So exciteddddd @talruderman ‍♂️ #BrideToBe #2MoreDays

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on




וזו האחות לבית משפחת רודרמן. אוטוטו מתחת לחופה! (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי