קורל מציגה: וייבים של מונדיאל

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

רגע לפני החתונה עם סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ' יצאה להצטלם בחוף הים - עם כדורגל. בעלה המיועד, לעומת זאת, לא ישחק עם הכדור בקיץ הקרוב, למרבה הצער

(גודל טקסט)

בזמן ששחקני ליגת העל ונשותיהם נופשים באילת ובתפוצות ובכלל מנצלים כל רגע בפגרה שבאה עלינו לטובה, קורל סימנוביץ' שאמורה להיות עמוסה עד למעל הראש בהכנות לחתונתה שתחול בשבוע הבא דווקא עסוקה בעבודה ובמה שהיא יודעת לעשות הכי טוב – להראות נפלא מבעד לעדשת המצלמה.

אחרי קמפיין התכשיטים של Yvel בילתה אתמול (רביעי) קורל בחופי הים התיכון כשהצטלמה למגזין בלייזר בצילומים יחודיים בניחוח המונדיאל שקרב ובא כשהיא לבושה בביקיני ומחזיקה כדורגל. מתבקש לחלוטין, לאור העובדה שארוסה סרג'י רוברטו הוא אחד מכוכביה של ברצלונה. מה שלא התכתב עם הפוסט של הדוגמנית הישראלית, היא העובדה כי רוברטו לא זומן להיות חלק מסגל נבחרתו לקראת גביע העולם.

כזכור, ז'ולן לופטגי מאמן נבחרת ספרד פירסם את סגל 23 השחקנים שיקחו חלק במונדיאל ובחר שלא לזמן את קשר ברצלונה. החלטה כואבת אמנם, אבל רוברטו שמתרגש לקראת היום המרגש בחייו בו יישא את סימנוביץ' לאישה בחר להמשיך הלאה בחייו ולנצל את החופש לבלות עם החברים הטובים במסיבת רווקים באיביזה. עד שיגיע ארצה ויחבור לחצי השני שלו, קורל מנצל את הזמן לעבוד ומראה לכולנו שלמרות שבעלה לעתיד לא זומן לגביע העולם, הפרגון עדיין שורר בביתם. אהבנו!

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי