גברת ינקו בשבילכם: אריק הציע לספיר יולי להיות שלו לעולמים

אריק ינקו, ספיר יולי
אריק ינקו, ספיר יולי | אינסטגרם

שוער הפועל תל אביב שלף טבעת אחרי שהרים הפקה מרשימה ורומנטית מול השקיעה: "אשתי לעתיד". בת זוגו סיפרה לספורט1 שלא היה לה מושג שזה הולך לקרות. מזל טוב! הפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
רק אתמול (ראשון) סיפרנו לכם על הנופש החלומי של אריק ינקו וספיר יולי שנחתו בפיליפינים כחלק מחופשה אקזוטית של שלושה וחצי שבועות במזרח. בניגוד לרמי גרשון שחיכה שבוע שלם במלדיביים עד ששלף טבעת וביקש מנטע אלחמיסטר שתהיה שלו לעולמים, שוער הפועל תל אביב לא הצליח להתאפק ובצדק. אחרי חמש שנות זוגיות זה קרה, ינקו כרע ברך והציע לספיר להיות לצידו לכל החיים. "אשתי לעתיד" כתב בפוסט ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו.


לפני שלושה ימים הגיעו לאיי פלאוון ואיזו הצעה רומנטית חיכתה לגברת יולי- ינקו. על מזח מלא נרות, כשברקע השקיעה המושלמת שכה מאפיינת את הצד הזה של העולם, ינקו כרע ברך ושלף טבעת עם יהלום ענק כשיולי לבושה בשמלה לבנה. לאחר מכן, השניים סעדו לאור נרות לארוחת ערב פרטית על המזח, במיוחד כדי לחגוג את הרגע הבלתי נשכח הזה. כמובן שגם היפייפיה לא נשארה אדישה והעלתה את התמונה הפוטוגנית וכתבה "גברת ינקו בשבילכם". אריק, אהבנו את ההשקעה ואת הצד הרומנטי שלך.


ספיר סיפרה לספורט1 שההצעה הפתיעה אותה ושלא היה לה מושג שהולכת להיות כזו הפקה. ואיזה טיימינג! הפועל ת"א עלתה לליגת העל וכעת יש גם חתונה בפתח. אחרי שהשניים עברו להתגורר בבאר יעקב, זה היה מתבקש לשים טבעת על המהממת שכבר שנים מעודדת את השוער שלה. מתי ואיפה זה יקרה? נצטרך להמתין בסבלנות, אולי השניים שוקלים להתחתן במקום העבודה הקודם של ספיר, באולמי האבניו, שם התאמנה עוד לפני שהחלה את התואר בחינוך. בכל אופן, אנחנו מאחלים המון מזל טוב לזוג האדום וחושבים שעונת ההצעות נפתחה בקול תרועה ומחכים לעוד! אז מי יהיה הבא בתור?


 

My Yankos❤

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

 

אשתי לעתיד ❤

A post shared by Arik Yanko (@arikyanko) on

 

Shabbat •shelom ❤️

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי