סרגי' & קורל: החתן קידש בעברית, אלחמיסטר וגרשון החמיצו את החופה

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו | אודי ציטיאט

ממש עכשיו חוגגים בחוות רונית את החתונה של כוכב ברצלונה והדוגמנית הישראלית. קפטן מכבי חיפה וארוסתו איחרו בחצי שעה, זהבי לא מתרגש משחקני בארסה, בר זומר ענתה לביקורות ומי לא יעזוב בלי אישור של קורל?

(גודל טקסט)
ברגעים אלו ממש, חוגגים מאות באולם האירועים היוקרתי, חוות רונית, שם מתקיימת ה-חתונה שכולנו חיכינו לה, עוד מהרגע שסרג'י רוברטו כרע ברך והציע לקורל סימנוביץ' שלנו להתחתן אי שם בחודש ספטמבר של השנה שעברה במהלך חופשה רומנטית בפאריס. כעת, הזוג הישראלי – קטלאני הגיע לרגע המיוחל, לערב המרגש בחייהם, ואנחנו מביאים לכם את כל הסיפורים החמים מהאירוע הגדול של הקיץ.


 

Friends @sergiroberto @coralsimanovich #wedding #coralandsergi

A post shared by Sergi Roberto Fanpage (@sergiroberto20_) on

 

Coral & Sergi Wedding #Cassouto jewels @lirazagam @asafbabo @coralsimanovich @sergiroberto

A post shared by Jewelry&Accessories (@efratcassouto) on

 

CORAL & SERGI CONGRATULATIONS !!!

A post shared by eran beeri (@eranbeeri) on



החופה החלה מוקדם, כפי שרצתה הדוגמנית הישראלית בשעה 20:10 בערב עם השקיעה, ורשימת המוזמנים שהגיעו עוד קודם לכן ארוכה מאד, היו כאלו כמו אסי עזר ובן זוגו אלברט, שלומית מלכה ויהודה לוי, שהגיעו ביחד עם שביט ויזל, ליקי רוזנברג, דר זוזובסקי, יערה בנבנישתי, ירדן הראל ושיר מורנו במונית VIP, עומרי כספי ובר רפאלי שמיהרו פנימה, ובעיקר שמחנו לראות את פנינה רוזנבלום שהבריזה ממסיבת הטרום חתונה לפני יומיים, אבל הגיעה בזרועותיו של עם אבי הכלה, רוני סימנוביץ'. גם עמוס לוזון ואירית רחמים הפגינו נוכחות.



פנינה רוזנבלום עם סימנוביץ' האב (אודי ציטיאט)



אסי עזר ובן זוגו (אודי ציטיאט)



בר רפאלי. חמקה פנימה (אודי ציטיאט)



כספי (אודי ציטיאט)


מצד החתן, המשפחה והחברים של סרג'י הגיעו בארבעה אוטובוסים ישירות מהמלון בתל אביב כדי שלא יצטרכו חלילה לנהוג ויוכלו לחגוג עד אור הבוקר. בין השמות המפורסמים ראינו את: בויאן קרקיץ', מארק ברטרה ואשתו מליסה חימנס, מארק מונייסה ואשתו שרה, דניס סוארס, וסרג'י סאמפר. החלק המרגש ביותר, היה כשהחתן הספרדי קידש את קורל בעברית!!!! "הרי את מקודשת לי בטבעת זו" כמה מרגש – נמסנו. מה שלא הבנו זה איך קרה שהחברה הטובה והקולגה נטע אלחמיסטר וארוסה רמי גרשון נכנסו לאירוע רק בשעה 20:45 אחרי שהחופה החלה בשעה 20:10… כנראה שהיו פקקים רציניים על כביש החוף. כדי שלא ירגישו מקופחים, איתרנו עוד כמה כאלו שאיחרו לחופה: עופר נמרודי, רמי לוי ואשתו ועוד חברה אהובה, מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר.



ברטרה. מהצד של החתן (אודי ציטיאט)

 

Congratulations my friends!!! We love you! Que sigueu molt feliços! #CoralSergi #Wedding #Bodorrio

A post shared by Marc Bartra (@marcbartra) on

 

Love u both❤️ #coralandsergi

A post shared by Denis Suarez Fernandez (@denissuarezfernandez) on



גרשון ואלחמיסטר. איחור לא אופנתי (אודי ציטיאט)


והנה כמה כאלו שעצרו לפטפט. ערן זהבי יודע מצויין איך זה לחיות מחוץ לישראל ואמר: "צריך לאהוב אחד את השני, ולעשות הרבה ביקורים בארץ. אם אני מתרגש משחקנים שהגיעו לחתונה? לא הגעתי בשביל לראות שחקנים מברצלונה, לא הם הזמינו אותי". גם שי אשתו הוסיפה: "איך שומרים על הזוגיות רחוק מהבית? הכי חשוב זה להיות אחד בשביל השניה".



זהבי. לא מתרגש משחקני ברצלונה (אודי ציטיאט)


תומר ושונית חמד שנהנים מחופשה ישראלית, הגיעו גם הם להרים לזוג הצעיר. חמד אמר רגע לפני שנכנס: "הלוואי וייצא לי לשתף פעולה עם סרג'י בעתיד, זה יהיה טוב מה שבטוח זה שהיום נשתף פעולה ברחבה. אין לנו תוכניות מחר ככה שנישאר ונהנה. נראה לי שלתת לי טיפים לאיך לשחק מול מסי זאת תהיה משימה קצת קשה הערב, הכי חשוב שיהנו".



חמד. לא ממהר לשום מקום (אודי ציטיאט)


מור סילבר, לא זכרה באיזו עמדה משחק החתן סיפרה שהיא ובעלה שמו במעטפה מזומן ולא צ'ק למרות "שלא חסר להם" ולא שכחה לברך את את הזוג הצעיר: "מה אכפת לי שמסי לא בא שיש את סרג'י? הוא הרבה יותר צעיר ומגניב. אני מאחלת להם בריאות, אהבה אמיתית, זוגיות טובה ושימשיכו לשמור על צניעות כי הם זוג מדהים. בעזרת השם ילדים כי אני בטוחה שיהיו להם ילדים הכי יפים בעולם. טיפ לזוגיות? להמשיך לפרגן ולכבד אחד את השנייה, ומשפחה זה הדבר הראשון! אנחנו הולכים לחגוג היום, אמא שלי ישנה אצלנו ככה שאין בעיה".



סילבר. אז מה אמרת שהתפקיד של סרג'י? (אודי ציטיאט)


גם הדוגמנית והחברה הטובה, בר זומר לא זכרה באיזו עמדה משחק רוברטו, אבל על האירוע שחוותה לפני יומיים סיפרה בחפץ לב: "בטרום חתונה היה מהמם, הספרדים שיא המתחברים מאד אוהבים את הישראלים סרגי וחברים שלו מקסימים והם אהבו מאד את השירים הישראלים. אני באתי לחגוג נשארת כאן עד אור הבוקר ועם כל זה שהם יפים חיצונית, מבפנים עוד יותר. לגבי הביקורת שקורל קיבלה על זה שהיא מתחתנת עם לא יהודי, אני חושבת שזה צריך לעבור לידה ולא לגעת בה, כי זה באמת לא משנה סרג'י מדהים וככה הוא גם מתייחס אליה".



בר זומר (אודי ציטיאט)


החברה המהממת, לירן כהנר ובעלה גיא גיאור סיפרו איזו הנחייה קיבלו מהכלה: "זוג מאוהב ומאושר שכיף להיות איתם. שיחזיק הרבה גביעים ביד ושקורל תהיה תמיד לצידו וגם אנחנו איתם שם באיצטדיון נהיה לצידם. אנחנו קודם כל באים לשמוח בשביל הזוג אבל ברור שאם מסי היה פה זה היה מרגש! גם את סרג'י אנחנו מתרגשים לראות כן?! כל החברים הספרדים תפורים על הישראליות פה, הם מרימים ועושים שמח. אני מפחד מקורל אגב, אני לא מעיז ללכת לפני שהיא תגיד לי שאני יכול. לפני 2 בבוקר זה לא יקרה אין סיכוי. אנחנו מקשיבים לה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי