פליסידד: קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו נשואים

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו | אודי ציטיאט

סוף סוף אפשר להגיד מזל טוב! אחרי חודשים של הכנות, השניים התחתנו בטקס מושקע בחוות רונית לעיני למעלה מ-500 מוזמנים מפורסמים, ביניהם ערן ושי זהבי, תומר ושונית חמד וכמובן נטע אלחמיסטר ורמי גרשון

(גודל טקסט)

 אפשר להגיד מזל טוב. הזוג הכי חוצה יבשות בכדורגל, הדוגמנית קורל סימנוביץ'(26) ושחקן הכדורגל, סרג'י רוברטו (26) נישאו אמש (רביעי) באירוע מפואר ונוצץ שהתקיים בחוות רונית בהפקת "סקיי פרודקשטיין", בנוכחות למעלה מ-500 אורחים ובני משפחה שהגיעו לכבד את השניים בחופת שקיעה ובמסיבה מטורפת בסגנון ג'ונגל עם דרס קוד סופר אלגנטי.

בין האורחים המפורסמים שנהרו לאיוונט ועצרו להגיד לנו שלום יפה פגשנו את האב הגאה רוני סימנוביץ' ופנינה רוזנבלום, חן רוזנבלום ובן הזוג, המאורסים הטריים נטע אלחמיסטר ורמי גרשון, ערן ושי זהבי, תומר ושונית חמד, עומרי ושני כספי, ירדן הראל, אסי עזר ואלברט אסקולה, דנה זרמון, הסוכן של סימנוביץ', שי אביטל, אירית רחמים ועמוס לוזון, מוטי רייף, בר זומר, רמי לוי ואשתו, לירן כוהנר וגיא גיאור, שביט ויזל, ליקי רוזנברג, שיר מורנו, יהודה לוי ושלומית מלכה ואחותו של האקס המיתולוגי של סימנוביץ', בר רפאלי, שרקדה עד אור הבוקר, תשאלו את אלחמיסטר שהחליפה איתה מספר צעדי ריקוד. מעבר לים, הגיעו החברים הקרובים של סרג'י דוגמאת: בוז'אן קראצ'יץ', מארק ברטרה ואשתו מליסה חימנז, מארק מונייסה ואשתו שרה, דניס סוארס, וסרג'י סאמפר.

הנשואים הטריים, שהחליטו למסד את הזוגיות אחרי ארבע וחצי שנות זוגיות, נישאו בטקס אלטרנטיבי שנערך על ידי רב רפורמי. החתן הקאטלוני חבש כיפה לראשו ובירך את כלתו בעברית "הרי את מקודשת לי". הכלה היפייפיה צעדה לחופה בשמלה של המותג הספרדי "פרונוביאס" שהיא גם הפרזנטורית שלו, והשמלה השנייה שהייתה "וואו" גדול, היא פרי יצירתה של בוגרת שנקר שבסוף הערב אפילו החליפה את העקבים לסניקרס לבנות. על הקייטרינג המושקע הופקדו השף ארז קומורובסקי וחנן עזרן הבעלים של "ארז וחנן" ועל המוזיקה – די ג'יי איתי גאלו ורוי לייבוביץ'. בחלק האומנותי, קיבלו האורחים את משה פרץ ועומר אדם שהעיפו את האורחים עד לשמיים. סימנוביץ' ורוברטו בחרו בשיר you're the one that i want שילווה אותם לחופה, ואילו את ריקוד הסלואו הראשון בתור זוג נשוי, עשו השניים לצלילי סלואו you are so beautiful to me.

הסלואו הראשון של הזוג המאושר
הסלואו הראשון של הזוג המאושר

את סיפור ההיכרות של השניים שהחל ב- 27 בינואר 2014, כולנו מכירים היטב ועוקבים באדיקות מאז ועד להצעת הנשואים מספטמבר האחרון בחופשה רומנטית בפריז, והמשפחה והחברים לקחו את הנתונים ועשו מהם קליפ סופר מושקע, כי איך אפשר חתונה בלי הפתעה לזוג המאושר? מהצד של החתן שרו בספרדית לצלילי Subeme la radio של אנריקה איגלסיאס, כאשר המילים מגוללות את סיפור ההיכרות שלהם שהחל מלייק על תמונה שאהב באינסטגרם של קורל ונמשך עד לקרנבל של היום. לאחר מכן, עברו לחלק הישראלי בו שרו החברות והמשפחה של קורל לצלילי כרמלה של משה פרץ.

שני השגרירים ערן זהבי ועומרי כספישני השגרירים ערן זהבי ועומרי כספי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי