ממלאגה לפורטו: העולם צופה בכריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

CR7 לקח את בת זוגו ואם ילדיו ג'ורג'ינה רודריגס לחופשה סופר מפנקת והצטרף באיחור לחבריו בנבחרת פורטוגל לקראת המונדיאל. ביום חמישי כבר נראה אותו שוב על הדשא

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו סוף סוף חבר לנבחרת פורטוגל אמש (ראשון) אחרי החופשה השווה שלו במלאגה, שם בילה עם חברים ועם בת הזוג הלוהטת שלו ג'ורג'ינה רודריגס, כך שהדרך של CR7 בגביע העולם רשמית יצאה לדרך. לא מעט עוקבים של הזוג הופתעו מהתזמון של החופשה אליה יצאו, במקביל להכנות של הנבחרת למונדיאל.


היו לא מעט כאלו שטענו כי הפנומן צריך להתרכז בהכנות למשימה הלאומית ולא לנקר עיניים לצד החברה ואם ילדיו, אך רונאלדו קיבל אישור מנבחרתו להחמיץ את משחקי החימום נגד טוניסיה ובלגיה. בכל זאת, הגיבור של ריאל מדריד סיים לפני רגע קמפיין ליגת אלופות מוצלח ביותר ועוד לפני שיצטרך להתמודד עם מאמן חדש שיחליף את זידאן על הקווים, היה חייב מנוחה.


כעת מצטרף רונאלדו לנבחרתו שזכתה ביורו לפני שנתיים ותעשה ככל שביכולתה לנסות ולקטוף את התואר הנחשק. כבר ביום חמישי הקרוב יפגשו את נבחרת אלג'יריה למשחק ידידות. 


 

Instead of judging others, look within yourself and work on your own vibe Quiero dedicar unas palabras a todos los que me respetáis y queréis, gracias a todos por vuestro apoyo. Aunque no os pueda responder a todos quiero que sepáis que me hacéis feliz cada vez que os leo. Sois altruistas, incluso me defendéis de muchas críticas despectivas… Sois los mejores ❤️ Al resto… ¡Qué deciros! Mientras vosotros marchitáis vuestras almas con envidia, maldad y oscuridad… Yo sigo disfrutando de nuestras merecidas vacaciones ‍♀️ Paz y amor, y el plus pal salón ✌️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

Primer chapuzón del año en condiciones… Qué alto estaba!!! ‍♀️ Soy valiente o no soy valiente???

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

The world is watching. Let's go to work #HerbalifeNutrition #BehindTheResults #sponsored

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי