אחרי החתונה: קורל סימנוביץ' כבר מוכנה למונדיאל

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

בזמן שכוכב ברצלונה סרג'י רוברטו מבלה בחופי ישראל לצד בניסיון להירגע מהחתונה המטורפת, אשתו הטרייה וההורסת שיתפה תמונות ראשונות מקמפיין חדש שמוכיח שגם היא מחכה לשריקת הפתיחה

(גודל טקסט)
כמעט שבוע עבר מאז שקורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו הפכו לבעל ואישה בחתונה המפוארת והנוצצת של הקיץ. כעת, השניים עוד מתאוששים מהאירוע הגרנדיוזי שעלה בסך הכל כ-1.3 מיליון שקלים ואת רוב הזמן שלהן הם מבלים, איך לא, בים. עם הכלב המתוק באלו ועם הטייטל החדש "נשואים" הזוג היפה הזה פוקד את חופי תל אביב ונהנה מהרגיעה שאחרי.


אבל לא רק מנוחה, כי מעבר לעובדה שאנחנו רואים את סימנוביץ'-רוברטו כל יום בפקקים בדרך לעבודה, על שלט חוצות ענק כשהיא מפרסמת את עונת החתונות של רשת "אפריל", אוטוטו גם יוצאת הפקת אופנה אקסטרה לוהטת בכיכובה. אמנם בעלה נשאר מחוץ לסגל של נבחרתו ספרד במונדיאל הקרוב, אבל הדוגמנית שלנו לחלוטין מוכנה לגביע העולם. ביקיני, כובע וכדור כדורגל, זה כל מה שצריכה גברת רוברטו החדשה בשביל להפיל לסתות.


בזמן שאנחנו מתפעלים מהתמונות השוות, עמוד האוהדים הרשמי של בארסה, כבר הצמיד את התמונה של קורל לתמונה דומה מאד של אשת כדורגלן אחרת, גם די מפורסמת. שאקירה' מכירים?








 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

Thank you @coralsimanovich and @shakira for at least having a picture with a ball . other wags need to try. ••#Coralsimanovich #Shakira #footballwags #football #fcb#fcbarcelona #sergiroberto #Gerardpique

A post shared by B A R C A (@barca_wags_kids_) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי