הנשיקה הלוהטת של לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי עם אשתו אנה
רוברט לבנדובסקי עם אשתו אנה | Instagram

חלוץ נבחרת פולין קיבל לאחר המשחק נשיקה מיפהפיה בקהל. זוהי למעשה אשתו אנה, גורו פיטנס ואורח חיים בריא, מאמנת אישית, תזונאית ובעלת 29 מדליות בתחרויות קראטה. משפחה של מצטיינים

(גודל טקסט)
נבחרת פולין עוד מנסה לצאת מההלם אחרי שהפסידה 2:1 לסאדיו מאנה וחבריו המלהיבים מסנגל אמש באצטדיון ספרטק במוסקבה. פולין חזרה למונדיאל לראשונה מאז 2006 והייתה פייבוריטית, אבל לסנגל היו תוכניות אחרות. הקפטן הפולני, רוברט לבנדובסקי, התנחם בזרועותיה של אהובתו בסיום ההתמודדות וזכה לנשיקה לוהטת שעושה הרבה רעש ברשת בשעות האחרונות. ומי היא היפייפה איתה הוא מתנשק אתם שואלים?


חלוצה של באיירן מינכן הוא בחור רציני. מדובר באשתו, אנה. ההורסת הזאת היא בת 29, והגיעה במיוחד לתמוך בבעלה כשהיא מלווה בצי של חברים ומשפחה שהגיעו גם הם כדי לעודד את הכוכב והנבחרת. מסתבר שלא רק הוא הכוכב בבית, כי אנה היא כוכבת בינלאומית בעצמה. אנה היא לא רק פנים יפות, היא נחשבת לפנים של פולין בכל הנוגע לפיטנס ואורח חיים בריא. מיס לבנדובסקי היא תזונאית, מאמנת אישית ומומחית בכל בקשור בשילוב אורח חיים בריא וכושר. יש לה מותג משלה שנקרא Foods שמציע שייקים, חטיפי אנרגיה ותחליפי מזון למי שרוצה לשמור על הגזרה ונחשב להצלחה מסחררת.


חוץ מזה יש לה חגורה שחורה והיא מאסטרית בקארטה. יש לה, בדיוק כמו הגיל שלה, 29 מדליות מתחרויות בינלאומיות בהן היא ייצגה את פולין ככה שלא רק רוברט הוא הנציג הרשמי בביתם. הזוג התחתן ב-2013 אחרי שיצאו חמש שנים ויש להם בת אחת בת שנה בשם קלרה. אחרי לידתה אנה השיקה גם תוכנית אימונים שמכוונת לאימהות ונקראת "Healthy Mom – diet and training by Ann". רק נגיד שמעבר לכל ההצלחות המשותפות של הזוג, לאחרונה בתור מי ששומרים על אורח חיים בריא סיפרו כי הם בכלל לא שותים אלכוהול וכבר שנים שלא יצא להם לצאת לבר. עכשיו רק נותר לנצח ולטפס מעלה בשלבי המונדיאל.


 

Całym sercem❤️ With my whole heart #poland #robertlewandowski #annalewandowska #love

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on




 

Support family❤️ friends ❤️ fans #poland #team #mundial #robertlewandowski #annalewandowska

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on







 

Ta miłość przetrwa wszystko! Zdjęcie, na którym widać, jak @annalewandowskahpba pociesza @_rl9, obiegło cały świat! ❤️❤️❤️ #mundial2018 #worldcup2018 #annalewandowska #robertlewandowski

A post shared by Viva.pl (@viva_magazyn) on







 

Sr. & Sra. Lewandoski

A post shared by Futebol é de Chinelo (@futebol_de_chinelo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי