"הלב כולו ערן לוי". הכירו את הצמודה החדשה של כוכב מכבי נתניה

לירון כחלון
לירון כחלון | אינסטגרם

מזל טוב: אחרי שנים של רווקות, מלך הבישולים של הליגה בעונה החולפת נמצא במערכת יחסים עם לירון כחלון המהממת. הגעגוע, התמונה המסתורית והניצוצות - הכל כאן

(גודל טקסט)
תודו שחיכיתם לאייטם הזה. אחרי שנים של רווקות, זה קרה וזה טרי. הכוכב של מכבי נתניה, היהלום הכי נוצץ, ערן לוי, נמצא בזוגיות. בעוד קצת יותר מחודש יחגוג הקפטן 33 קיצים ויש מי שתחמם את ליבו ברגע המשמח. לבת הזוג של הקשר ההתקפי קוראים לירון כחלון ואנחנו, בדומה לשחקן נבחרת ישראל, כבר התאהבנו.


 

☀️Vacation Mood☀️ #miamibeach#fountainblue#miamilife

A post shared by Eran Leviערן לוי99 (@eranlevi99) on



לא היה אפשר לפספס את דבריו של השחקן שפרסם תמונה של יפייפיה מסתורית וכתב: "געגועים", בתוספת לב צהוב כמובן. לפני כשבועיים ראינו את לוי מבלה במיאמי עם חנן ממן, ברק בדש, עומר אצילי ואלי דסה, כולם שבו ארצה ורק לוי עדיין במיאמי ביץ' בזמן שבת הזוג שלו בארץ, ככה שהגעגוע חזק מאד. חוץ מזה, לאחרונה לוי מגיב לכל התמונות של לירון שלו והיא מגיבה אך ורק לו בין שלל התגובות שהיא מקבלת. ככה זה אהבה חדשה, ניצוצות באוויר ותמרות עשן. הכי אהבנו את התגובה הרומנטית של לירון, שהחזירה לשחקן שלה שכתב לה עד כמה היא יפה: "הלב כולו ערן לוי".


בממכבי נתניה אישרו כי לוי אכן נמצא בזוגיות ואנחנו מתאפקים עם קולות הצהלולים עד שנראה במו עינינו תמונה של זוג היהלומים. בעבר סיפר לוי בעצמו שכל מי שסביבו יודע היטב מי הוא, ושהדבר שהכי בולט אצלו זה הרגש והלב. "אנשים שמכירים אותי אומרים 'אין גבר כמו ערן לוי', בגלל האכפתיות והנתינה שלי". כנראה שגם לירון כחלון זיהתה את התכונות הללו בכוכב של נתניה.


מה עוד אנחנו יודעים על בת הזוג של לוי? במקור היא מחדרה, מרחק יריקה מאור עקיבא, שם גדל הקפטן. גישה לילדים אנחנו כבר יודעים שיש ללוי, שפעיל מאד בחייהם של אחייניו, ככה שזה עוד יופי של יתרון. מעניין מאד יהיה לראות איך הזוגיות הפורחת תשפיע על כישוריו של מלך הבישולים של הליגה שהגיעו לשיא בעונה החולפת. בקיצור, מברוק ענק לזוג החדש ואנחנו מצפים בקוצר רוח לראות אותם יחד, לפחות באיזה סלפי.


 

Sun is kisses…☀️

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

 

Relax week of melodies

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

 

Just fun and good vibes with my guys… @_or_yamin_ @ofir_keisar #אוהבתאתכםמוכשריםשלי

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

 

✨Last night ✨ #נצנציםזהאהבה

A post shared by Lironkahlon (@kahlonliron) on

Little time off everything.. great week everyone

A post shared by Eran Leviערן לוי99 (@eranlevi99) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי