המחווה של ראמוס לנבחרת ספרד

הקעקועים של סרחיו ראמוס
הקעקועים של סרחיו ראמוס | אינסטגרם

הבלם הספרדי הראה את הקעקועים שאנחנו פחות זוכים לראות בפוסט באינסטגרם בו איחל בהצלחה לחבריו לקראת המשחק נגד מרוקו. הקישוטים: הגביעים בהם זכה בקריירה

(גודל טקסט)
מעבר להיותו בלם מדופלם בשורותיה של נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס הוא גם חובב קעקועים מושבע, זה לא משהו חדש. למעשה, בכל פעם שהוא יכול, הוא הופך אותנו לחלק מתהליך יצירת הקעקועים שלו, אם כי הוא לא תמיד מסביר את משמעותם. בדרך כלל נוהג הבלם לשתף תמונות של פלג הגוף העליון שלו שמראה יותר מ-30 קעקועים(!!) אבל את החלק התחתון קשה יותר לראות. בחשבון האינסטגרם שלו אין תמונה שבה הוא מראה את הקעקועים שמאחורי הרגליים שלו, עד עכשיו.


אתמול הקפטן של ריאל מדריד שיתף תמונה, ובה הוא רצה לעודד ולתת מוטיבציה לנבחרת הלאומית לקראת המפגש שלהם מחר עם מרוקו כשהוא מראה את כל הקעקועים שלו של התארים שזכה בהם עם ריאל ועם לה רוחה. ברגלו השמאלית ניתן לראות את גביע האלופות מקועקע, ומעליו המקום שבו נערך הגמר ואת השנה (ליסבון 2014, מילאנו 2016, קרדיף 2017 וקייב 2018). ברגלו הימנית מבצבץ גביע העולם, אבל ללא תאריך כי ספרד זכתה בשנת 2010 ומאז מחכה ראמוס להוסיף שורה נוספת.


הקפטן של לה רוחה מלווה את התמונה עם טקסט שנכתב באנגלית כדי לעודד את הבחירה "רק החזקים שורדים". התמונה השיגה כמעט מיליון לייקים, ויותר מ -4,000 תגובות. קדימה ספרד, כותב לסיום ראמוס, שמאד מעוניין לשחזר את ההצלחה של נבחרתו ולהניף ברוסיה גביע שני השנה, הפעם במסגרת לאומית. אנחנו מקווים רק שיישאר לו מקום לכל הקעקועים שמגיעים עם הזכיות.


 

Only the strong survive. #VamosEspaña

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי