רונאלדו וג'ורג'ינה בשיא

ג'ורגינה רודריגס
ג'ורגינה רודריגס | אינסטגרם

ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו, תככב בקיץ הקרוב על השער של מגזין הבריאות women health, מעודדת את בן זוגה במונדיאל ועונה לביקורות על כך שהצטלמה בלבוש לא צנוע על רקע קתדרלה ברוסיה

(גודל טקסט)
בדומה לבן זוגה כריסטיאנו רונאלדו, השחקן שמשאיר אותנו פעורי פה במונדיאל הזה עם היכולת הפנומנלית שלו, ג'ורג'ינה רודריגס הספרדייה נמצאת בשיא תהילתה. לאחר שילדה לפני כחצי שנה את אלנה מרטינה, הבת המשותפת שיש לזוג והתאוששה לגמרי, רודריגס ממשיכה לטפח את הקריירה שלה כדוגמנית, וכעת מככבת על השער של מגזין בריאות האישה הספרדי Women Health.


ולא סתם על השער של המגזין הנחשב, בביקיני. תמונת השער היא חלק מגיליון מיוחד לקיץ שיהיה בקיוסקים בחודשים יולי ואוגוסט. "הסוד של ג'ורג'ינה רודריגס להיראות כך", מתנוססת הכותרת לצד התמונה של הספרדייה. אנחנו נגיד לך מה הסוד שלך מתוקה, כנראה שזה קשור לעובדה שאת בת הזוג של שחקן הכדורגל הטוב בעולם, את בת 23, אמא צעירה ואין לך יותר מידיי דאגות. לראייה, רודריגס מבלה בימים אלו ברחבי רוסייה כשהיא מגיעה לכל משחק של הפורטוגלי שלה ונצפית ביציע מעודדת בטירוף.


(רודריגס על שער המגזין. (אינסטגרם
רודריגס על שער המגזין. (אינסטגרם)


אלא שחוץ מלככב על שערי מגזינים ולעודד את רונאלדו, הדוגמנית הייתה עסוקה גם בלהדוף את הביקורות שהופנו כלפיה על התמונה שהעלתה לרשתות החברתיות כשהיא מצולמת על רקע קתדרלת סנט באזיל במוסקבה, לבושה במכנסיים עליונים ובטופ קטן. "אם אני מטיילת במוסקבה מקצה לקצה, אני לא אלבש עקבים ושמלת משי. צריך להיות מציאותי וזה תלוי באירוע. אני אשה מעשית כמו כולכI. אם נפסיק לבקר כל כך הרבה נשים, העולם יהיה טוב יותר. אבל אנחנו לעתים קרובות האויב הגרוע ביותר שלנו. יחד אנחנו חזקים יותר".  וזה היה רגע לפני שהיא הצטלמה בבגד ים, כן?


 

Saint Basil's CathedralMoscú 2018 ⚽️ • • • • #Mundial #mundial2018 #cr7

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

@georginagio ❤ FOLLOW @k7ng_cris ✔ . . . #forcaportugal #worldcup #cristiano #cris #ronaldo #cr7 #liga #love #madridista #madrid #matchday #happybirthday #hattrick #HalaMadrid #fun #goals #georginarodriguez #family #football #santiagobernabeu #spain #RealMadrid #real #ucl #RMC #RMliga #Emirates #thebest #cristianoronaldo

A post shared by Cristiano Ronaldo Fan Page➰ (@k7ng_cris) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי