אין מסי יש וויליאם!

הנסיך וויליאם
הנסיך וויליאם | Gettyimages

יורש העצר הבריטי מגיע לביקור בארץ היישר מירדן ומי שילווה אותו הוא לא אחר מאשר נציגנו בפרמיירליג, חלוץ ברייטון תומר חמד, שבדיוק חוזר מחופשה בארה"ב עם אשתו המדהימה

(גודל טקסט)
אמנם הפרעוש לא הגיע לישראל עם נבחרת ארגנטינה, אך איך נראה לכם ביקור של המלוכה הבריטית בארץ הקודש כתחליף? מחר, יום שלישי ה-26 ביוני, הנסיך וויליאם עתיד להגיע לביקור בין יומיים היישר מירדן. הלו"ז נשמר בסודיות מוחלטת בהוראת בית המלוכה הבריטי, כאשר משרד החוץ בחר בחלוץ ברייטון הבריטית ונבחרת ישראל, תומר חמד, ללוות את הנסיך וויליאם בביקורו בישראל. כבוד!


חמד יקבל את פניו של הנסיך במשחק כדורגל בין ילדים יהודים לערבים ביפו, כאשר בערב תתקיים קבלת פנים מיוחדת בבית השגריר הבריטי לשם תצטרף אשתו שונית, נערת ישראל במיל'. נזכיר שהשניים חיים בברייטון בשלוש השנים האחרונות והגיעו לארץ לכבוד משחק הנבחרת מול ארגנטינה אשר בוטל. בימים האחרונים בילה הזוג חמד בלאס וגאס, הוואי ולוס אנג'לס במסגרת חופשת הקיץ שלהם.


בעת ביקורם בארץ בחודשיים האחרונים הספיקו השניים לצלם את הקמפיין הזוגי הראשון שלהם לסדרת הטיפוח לגבר TABAC Gentle Men's Care* והחלוץ אף הצטלם ביחד עם אביב אלוש ובוריס קליימן לקולקציית האירועים של קסטרו. תומר ושונית מתוכננים לנחות מחר מחופשה בת 10 ימים בארה"ב היישר למעמד המכובד.


נדב לוי מנהלם האישי אישר את הפרטים.


 

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on


 

! @shunithemed

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי