האוהדת הכי גדולה של קולומביה בטירוף

שאקירה
שאקירה | Instagram

לא רק השחקנים והאוהדים ברוסיה חגגו את הניצחון הענק 0:3 על פולין: גם אחת הקלומוביאנות הכי מפורסמת בעולם, אם לא הכי, שנשואה בכלל לשחקן כדורגל ספרדי. שאקירה הופיעה בצרפת והיתה מאושרת יחד עם הקהל

(גודל טקסט)
הייצוא הכי מוצלח ומפורסם של קולומביה, אחרי רדאמל פלקאו וחאמס רודריגס, היא ללא ספק שאקירה, אחת הזמרות הגדולות בעולם. אשתו של פיקה חגגה אמש את שלוש הנקודות שהנבחרת הלאומית שלה הביאה הביתה בניצחון על פולין במהלך סיבוב ההופעות העולמי שלה "אל דוראדו", הפעם בבורדו שבצרפת. שאקירה היתה קשובה מאוד למה שקורה במשחק והודיעה לכל הקהל שנכח על האושר שהיא חווה לאחר הישג נבחרת קולומביה.


"C-O-L-O-M-B-I-A", אמרה הזמרת בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה זמן קצר לפני שהמשחק החל. בסרטון אפשר לראות את הזמרת בדרך לאיצטדיון בו הופיעה אמש, ביחד עם הוריה וילדיה שמעודדים בקפידה את בחירת ליבה של אמם, נבחרת קולומביה. לא ברור מה עמדתו של בלמה של נבחרת ספרד לגבי התמיכה של ילדיו בנבחרת יריבה. האם גם הערב יעודדו שוב, אך הפעם את אבא והחברים מלה רוחה כשיפגשו את מרוקו?


ואם העידוד של הילדים המשותפים לא הספיק, שאקירה כאמור חלקה עם הציבור הצרפתי את הרגשות שהציפו את ליבה בעקבות הניצחון. "לה קולומביה זכתה", חגגה הזמרת במהלך הרסיטל. "הלילה שלי בבורדו וקולומביה עושה ניסים ברוסיה, אני לא יכול להיות יותר מאושרת היום", כתבה הזמרת באינסטגרם שלה, כשהיא חוגגת את שלוש הנקודות שהושגו ומבטיחה להגיע לרוסיה בהמשך הטורניר.





 

C-O-L-O-M-B-I-A!!! ❤ Shak

A post shared by Shakira (@shakira) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי