לוהטת: בת הזוג של דה חאה מעודדת בביקיני

דויד דה חאה
דויד דה חאה | אינסטגרם

שוער נבחרת ספרד אמנם לא מרשים בינתיים במונדיאל ונבחרתו עלתה בשיניים לשמינית הגמר מהמקום הראשון, אבל מי שכן נמצאת בשיאה היא חברתו אדורנה, זמרת מצליחה ששעות לפני המשחק נתנה לו בוסט של עידוד

(גודל טקסט)
אחרי המפגש המותח אמש (שני) בין נבחרת ספרד למרוקו שהסתיים בתיקו 2:2 ובמקום הראשון בבית עבור "לה רוחה", גילינו פרט נוסף מעניין על אחד משחקניה. מסתבר שלא רק ג'רארד פיקה נשוי לזמרת מפורסמת ומצליחה, גם מי שעומד בין הקורות, דוויד דה חאה, חובב אותן מוכשרות בתחום אומנויות הבמה. שוערה של מנצ'סטר יונייטד מטפח זוגיות של שמונה שנים עם אדורנה, זמרת מצליחה בספרד, שהספיקה לשתף שעות ספורות לפני המשחק אתמול תמונה שלא משאירה מקום למילים ועל הדרך גם נתנה בוסט של עידוד לבן זוגה, שדווקא נמצא תחת מתקפה תקשורתית בשל יכולתו לאחרונה.


בזמן שהשוער בן ה-27 משחק במונדיאל, אדורנה בת ה-32 נמצאת בספרד מסיבות מקצועיות ועד שתגיע בעצמה לעודד את החצי השני שלה ברוסיה, בין ההופעות היא מוצאת גם זמן להירגע ולקבל בברכה את הקיץ עם תמונה שמזכירה לנו שאמנם משחקי גביע העולם בשיאם, אבל מה עם השיזוף?! בא נאמר שדה חאה בעצמו לא היה מתנגד לאיזו גיחה קטנה לבלות עם אהובתו השווה. מאות אלפי לייקים ותגובות, והכי מעניינת הייתה של השוער שבחר בשני פרצופונים תמציתיים: אחד מופתע והשני אוהב. אחרי הפוסט החושפני משהו, לא שכחה כוכבת האירוויזיון לעודד את ספרד כפי שהיא נוהגת לשתף בכל יום של משחק והעלתה תמונה שלה עם חולצה של בן זוגה וכתבה: "מספר אחד שלי".


דה חאה ואדורנה נחשפים לאחד הזוגות המפורסמים והאהובים בספרד, כאשר הזמרת בעצמה ילידת מדריד והתפרסמה בשנת 2005 כשהשתתפה בתוכנית ריאליטי מוזיקלית. עשור לאחר מכן, ייצגה הספרדייה הלוהטת את מולדתה בתחרות האירוויזיון וסיימה במקום ה-21 כשנדב גדג' שלנו עקף אותה בסיבוב והגיע למקום התשיעי. בשנתיים האחרונות, היא משמשת כשופטת ב Spain's got talent מה שמסביר את הלוז הצפוף ומדוע עדיין לא ראינו אותה מקפצת ביציע של ספרד. אל דאגה, אוטוטו גם היא מגיעה להרים לשוער שלה.


 

The number one, my number one!!! ❤️ @d_degeaofficial ⚽️ #VamosEspaña #SuperGoalkeeper #HagamosQueOcurra #Rusia2018

A post shared by Edurne (@edurnity) on


 

H a p p y Summer T i m e Bikini de @maarswimwear

A post shared by Edurne (@edurnity) on


 

VAMOOOOOSSS!!! #HagamosQueOcurra #Rusia2018

A post shared by Edurne (@edurnity) on


 

Y ya van 4!!! Felicidades amor!!❤️ @d_degeaofficial #mufcpoty #TheBest #PlayerOfTheYear #MyLove

A post shared by Edurne (@edurnity) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי