אחרי ההצגה אמש: המחווה הנדיבה של אמבפה

אמבפה
אמבפה | Instagram

ילד הפלא הצרפתי שהציג משחק נהדר אמש נגד ארגנטינה והעלה את נבחרתו לרבע הגמר, החליט לתרום את כל המענקים הכספיים שיקבל מהטורניר לאגודה "Premiers de Cordée" אשר מסייעת בארגון פעילויות לילדים מאושפזים

(גודל טקסט)
החלוץ הצרפתי הלוהט, קיליאן אמבפה, נבחר אמש לשחקן המצטיין בניצחון הענק של נבחרתו צרפת 3:4 על ארגנטינה. מעבר לביצועיו על כר הדשא, לטירוף התקשורתי סביבו ולעובדה שעשה היסטוריה והפך לשחקן הצרפתי הראשון מתחת לגיל 20 שכבש בגביע העולם, מסתבר שכסף זה לא הכל עבור ילד הפלא בן ה-19 ששווה 166 מיליון יורו. אמבפה החליט לתרום את כל המענקים הכספיים שיקבל מהמונדיאל, בטענה שהוא לא צריך לקבל כסף כדי לשחק עבור נבחרתו הלאומית.


החלוץ הצרפתי של PSG יתרום את כל הבונוסים שהוא מקבל בגביע העולם לאגודה הצרפתית שלה הוא נותן חסות ונקראית "Premiers de Cordée". האגודה מסייעת בארגון פעילויות ספורט לילדים מאושפזים, ואף פיתחה גם תוכנית מודעות בנושא המוגבלות. על פי עיתון L'BÈipe הצרפתי, החלוץ הצעיר במחווה של טוב לב כבר תרם את הבונוסים שקיבל מנבחרתו לאגודות שונות בחודש אפריל האחרון, כאשר חודש לאחר מכן, הוא ביקר את ילדי העמותה, כפי שהוא הציג דרך הרשתות החברתיות.


סביבתו של השחקן הסבירה כי הוא אינו מאמין שהוא צריך לקבל תשלום עבור משחק עם החברים שלו לנבחרת צרפת שלו ולכן הוא מעדיף לתרום אותו למטרות הומניטריות. אם נדבר על סכומים, במקרה של זכייה בגביע העולם, הבונוסים שכל שחקן בסגל הטריקולור יקבל הם סביב 20,000 יורו למשחק ו-265,000 יורו אם יזכו בטורניר. אמבאפה שיתף כי "כבר "אספנו" כ 80,000 יורו עבור Premiers de Cordée ואם ננצח נוכל לתרום עוד הרבה". הנדיבות של החלוץ המוכשר, משפיעה על סגל הנבחרת הצרפתית כולה והצעיר סוחף אחריו שחקנים נוספים שנרתמים עבור המטרה המבורכת.


 

Direction les Quarts de finale @equipedefrance

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe29) on



 

❤️… @PremiersdeCordee



A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe29) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי