עוד מיליון אחד: ערן זהבי לא עוצר

זהבי
זהבי | Instagram

בין אימונים לצפייה בגביע העולם, כוכבה הישראלי של גוואנז'ו R&F מוביל את הקמפיין החדש של חברת "מאניה ג'ינס" בביתו שבסין עבורו יקבל מליון שקלים

(גודל טקסט)

 בעוד משחקי גביע העולם בעיצומם, הליגיונר הבכיר של ישראל, ערן זהבי, מנצל את ההכנות לעונה שבפתח לצילומי הקמפיין החדש שלו לחברת "מאניה ג'ינס". צוות של כעשרים איש יצא לסין ביום שבת האחרון במיוחד לצורך הצילומים, שמתקיימים בלוקיישנים שונים, ביניהם ביתו של זהבי ובמגרשי כדורגל.

הצילומים התחילו אמש (שני) וייערכו עד מחר. זהבי, שפתח את ביתו להפקה הישראלית, הצטלם בין היתר גם בחדר השינה הפרטי שלו ושל אשתו, שי, מהקומה ה-40 שבמגדל W היוקרתי בו משפחת זהבי מתגוררת.

מלך השערים של הליגה הסינית, שמשתכר ב-12 מיליון דולר לעונה פלוס 20 אלף דולר בונוס עבור כל גול, ישלשל לכיסו עבור הקמפיין כמיליון שקלים, השלמת הכנסה נחמדה מאד, לא שיש לו צורך בכך. זאת הפעם הראשונה שזהבי ישמש כפרזנטור של רשת ביגוד והנתונים שפיתח בזכות הכדורגל, עוזרים לחבילה להיות שלמה שלא נאמר, מושלמת. השילוב בין הכדור לריבועים עושה את שלו, והכדורגלן הצטלם גם בהלבשה תחתונה של המותג ולא רק עם ג'ינסים כמצופה. על הקשר בין זהבי למותג הישראלי אחראי הסוכן החדש שלו, שי אביטל, שרגיל לעבוד עם איי ליסטים דוגמת נטע אלחמיסטר, אסתי גינזבורג ובר זומר.

לוקיישן נוסף שכבר צולם היה במועדון לילה בגוואנגז'ו שם צילם זהבי את הפרסומת למאניה ג'ינס. כל זאת תוך כדי אימונים ובכל זאת, גם צפייה במשחקי גביע העולם. כזכור זהבי נכנס לנעליו של הפרזנטור הקודם, השחקן אושרי כהן, שהוא חובב כדורגל מושבע בעצמו ואף שחקן פוצ'יבולי ידוע. נראה לנו שהשילוב הזה בין זהבי לרשת הישראלית, הוא תחילתו של רומן שעשוי למתג את הכדורגלן גם כדוגמן. מזכיר לכם מישהו שעשה קריירה מזה ופיתח מותג משל עצמו? CR7….

אינסטגרם) זהבי)


(זהבי (אינסטגרם




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי