בקהאם ניצח, זלאטן יגיע לוומבלי

זלאטן ובקהאם
זלאטן ובקהאם | Gettyimages

כוכבי העבר הגדולים של הנבחרות, דיוויד בקהאם וזלאטן איברהימוביץ' החליטו להתערב על המנצחת ברבע הגמר. בקס ניצח וזלאטן הבטיח לעמוד בהתערבות

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה ושבדיה נפגשו אתמול (שבת), במסגרת רבע גמר המונדיאל, שהסתיים ב-0:2 לטובת האנגלים שהשלימו הישג ענק והעפילו לחצי הגמר, אבל מי שתפסו חלק גדול מהכותרות היו שניים מכוכבי העבר הגדולים של הנבחרות, דיוויד בקהאם וזלאטן איברהימוביץ' שהחליטו להתערב על המנצחת ברבע הגמר.

גדול שחקני שבדיה בכל הזמנים היה זה שהתחיל את הכל לאחר שתייג את דייויד בקהאם וצייץ בטוויטר: "אם אנגליה מנצחת, אני אזמין אותך לארוחת ערב בכל מסעדה שתבחר בעולם. אם שבדיה מנצחת, אתה חייב לקנות לי כל מה שאני רוצה באיקאה". מאד אופייני לכדורגלן שעושה חייל באל איי, ומאד אוהב להתרברב ולהשתחצן.

אגדת הכדורגל האנגלית לא נשאר חייב והגיב: "אם שבדיה תנצח, אני אישית אקח אותך לאיקאה כדי לקנות לך כל מה שאתה צריך לאחוזה שלך בלוס אנג'לס, אבל אם אנגליה תנצח, אני רוצה שתבוא לוומבלי עם חולצה של אנגליה לראות משחק שלה, ותאכל פיש אנד צ'יפס במחצית". קרע אותנו מצחוק.
לצערו של זלאטן ולשמחתו של בקהאם, אנגליה ניצחה וזלאטן מיהר לפרגן לחברו בקס ולהבטיח שהוא לוומבלי כשתייג אותו בפוסט בסטורי, בעוד בקהאם עצמו וגם ווין רוני, לא פספסו אף הזדמנות לצחוק ולעקוץ את השבדי הענק, שבוודאי לא רגיל להפסיד. אהבנו עד מאד ואנו סופרים את הדקות עד לתמונה המיוחלת. עד אז, בקס הספיק לשתף גם סרטון שמבטיח את המשך דרכה של אנגליה במונדיאל, והבטיח למיליוני עוקבים ש: it's coming home…



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי