הזוג הטרי מאשר: האהבה החדשה של דיבאלה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

במהלך המונדיאל הוא לא כל כך זכה להזדמנויות, אבל הכוכב הארגנטיני של יובנטוס שם קץ לשמועות ואישר את הזוגיות עם הזמרת אוריאנה סבאטיני. האינסטגרם חוגג, אבל מעניין איך, אם בכלל, תגיב לכך האקסית קבאליירי

(גודל טקסט)
חלוצה של יובנטוס ונבחרת ארגנטינה, פאולו דיבאלה, מצא שוב אהבה. לאחר שסיים את יחסיו עם הדוגמנית הארגנטינאית אנטונלה קבאליירי, כוכב יובנטוס פצח בסיפור רומנטי חדש עם הזמרת אוריאנה סבאטיני, ששמו נקשר איתה במשך שבועות אחרי סימנים רבים שמי אם לא אינסטגרם סיפק למעריצים הנלהבים.


מאז תחילתו של גביע העולם, במהלכו דיבאלה כמעט שלא זכה להזדמנויות, שמועות סביב מערכת היחסים הטרייה בין השחקן ובין הזמרת החלו לצוץ בכל מקום. לפני מספר ימים הופצה תמונה של השניים באחד העלונים המקומיים, כשהזוג נתפס אוכל במסעדה, ובסופו של דבר עוררו שלל תגובות על מערכת היחסים החדשה.


חוץ מזה, בן ה-24 לא איחר להגיב לאחת התמונות האחרונות שהעלתה סבאטיני, מה שרק אישר את מערכת היחסים שלהם. הארגנטינאית בת ה-22 נראית עירומה בתצלום שחור-לבן, שבו היא מכסה את עצמה ב…. סדינים. דיבאלה הגיב באימוג'י עם שני לבבות בעיניו, והזמרת החזירה לו בקוף המכסה את פניו. באופן אוטומטי החלו להופיע הערות מעוקבים שלקחו כמובן מאליו את הקשר ובירכו את האוהבים.


שמועות על היחסים בין השניים אינן חדשות. לפני הפרידה הסופית של החלוץ הארגנטינאי והאקסית שלו הדוגמנית קבאליירי, התקשורת הארגנטינית כבר קישרה את דיבאלה עם הזמרת. "הפופולריות והנערות הרסו את היחסים שלנו", סיפרה בראיון שהעניקה למגזין האיטלקי צ'י. "הוא תמיד הכחיש שיש לו סיפורים אחרים מהצד, אבל היה זמן שבו הפסקתי להאמין ועזבתי," אמרה החברה לשעבר של כוכב יובנטוס.


 

@loligortari

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

Porque nunca es tarde para un tb de Capri

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on



 

A post shared by Oriana Sabatini (@orianasabatini) on




 

Vamosssss #Argentina hoy!!!❤️ @afaseleccion #mundial2018 #russia2018 ⚽️ #fifaworldcup

A post shared by Anto Cavalieri (@anto_cavalieri) on



 

Ibiza sos perfecta ☀️

A post shared by Anto Cavalieri (@anto_cavalieri) on









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי