שיר אלמליח עם קרואטיה

הרשת גועשת. שיר אלמליח
הרשת גועשת. שיר אלמליח | צילום: אינסטגרם

בעוד הנבחרת הלאומית תתמודד מול אנגליה על מקום בגמר, הדוגמנית הלוהטת תמריא למדינה מחבל הבלקן לצורך צילומים

(גודל טקסט)
 ביום רביעי הקרוב, נבחרת קרואטיה תפגוש את אנגליה במסגרת חצי גמר המונדיאל ותנסה להעפיל לגמר באחד הטורנירים המעניינים והמפתיעים שהיו בכל תולדות גביע העולם. בזמן שהקרואטים מזיעים ברוסיה, שיר אלמליח שלנו משאירה את המקומיים במדינה מחבל הבלקן עם פה פעור לאור התמונות הלוהטות שלה. האקסית המיתולוגית של אלרואי כהן המריאה לפני שלושה ימים מרומא, שם היא מבלה לא מעט, לקרואטיה, לצורך צילומים.


התמונות הלוהטות מדברות בעד עצמן ואלמליח נראית נפלא בנוף הקרואטי הקייצי. כבר תקופה שלא יצא לנו לראות את היפייפיה לצידו של בן הזוג, צלם האופנה האיטלקי, ג'וזף קארדו, שבוודאי מאד מאוכזב שהנבחרת הלאומית שלו לא מתמודדת השנה במונדיאל, אבל שמח וטוב לו ששיר שלו נמצאת על הקו ומרבה לבקר ברומא בתדירות גבוהה תוך כדי שהיא שומרת על עמימות ברשתות החברתיות. מי שכן יוצא לנו לראות לא מעט לאחרונה לצידה של אלמליח הוא השחקן והדוגמן גל אמיתי, שמשמש כפרזנטור של חברת התכשיטים "ג'קי או" לצידה של הדוגמנית.


לפי השיתופים שלהם בחשבונות האינסטגרם הנפוחים שלהם, השניים התיידדו מאז שהפכו לפרזנטורים של רשת התכשיטים וחוץ מלהראות מצויין יחד על הסט, הם גם נהנים מהחברה אחד של השנייה גם כשהמצלמה נכבית. הציוות הזה הוא כל כך מוצלח כנראה, שגם העוקבים והמעריצים של אלמליח חושבים כך ומרבים לשחרר תגובות כמו "איזה זוג מושלם" "נראים מיליון דולר" וגם לא מעט "חייבים להיות יחד". צר לנו לאכזב את מעריציה של היפיפייה מצפון המדינה, אך לפי מיטב ידיעתנו, היא עדיין תפוסה חזק ע"י האיטלקי שלה.


 

Weekend vibes @jackieo_il @galamitai

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי